Оформити заявку

З чого краще почати покращувати свій інтернет-магазин

З чого краще почати покращувати свій інтернет-магазин - Фото 1
24/10/2013
admin

Продаж товарів з віртуальних полиць інтернет-магазинів сьогодні набирає вражаючі обертів. Користувачі інтернету по достоїнству оцінили зручність здійснення покупок в мережі, а багато представників торгівлі перенесли свій бізнес у всесвітню павутину. Але поява величезної кількості інтернет-магазинів спровокувало високий рівень конкуренції в боротьбі за відвідувачів, тому кожен новоспечений власник подібного бізнесу в мережі стикається з труднощами залучення клієнтів.

Що ж потрібно для підняття рівня відвідування інтернет-магазину і перетворення відвідувачів на постійних клієнтів?

Оптимізація сторінок інтернет-магазину під певну марку товару
Особливість будови інтернет-магазину полягає в тому, що він являє собою величезну кількість веб-сторінок. Розміщуючи на них детальний опис характеристик продаються товарів, можна домогтися не тільки прояви інтересу до них пошукових систем, але і схвалення відвідувачів, охочих отримати якомога більше інформації про покупку.

Використання конкретики в оголошеннях контекстної реклами
Наприклад, оголошення з використанням ключової фрази «купити трекінгові ботики» матиме набагато більш високу конверсію, ніж оголошення з фразою «купити взуття». Дуже важливо, щоб оголошення в контекстній рекламі були релевантні сторінок, на які вони ведуть.

Зручна структура інтернет-магазину
Розділи з певними категоріями товарів не повинні нагадувати звалище: якщо відвідувач буде зазнавати труднощів при пошуку, швидше за все, він покине ресурс і більше ніколи не повернеться. Весь товар повинен бути грамотно каталогізований.

Гарна презентація товару
В інтернет-магазині відвідувачеві недоступний тактильний контакт з зацікавила його річчю. Тому фото товару має бути максимально якісним, бажано в декількох ракурсах і з можливістю збільшення. Ідеальним варіантом є презентація продавцем-консультантом на відео.

Швидка реєстрація
Форма «Реєстрація» повинна прагнути до елементарності. Втомлива процедура реєстрації перед покупкою може змусити клієнта покинути ресурс в останній момент і далі уникати його.

Можливість публікації відгуків про придбаному товарі або сервісі магазину
Такий підхід підвищує рівень довіри відвідувача до сайту. Відгуки повинні бути максимально адекватні – будь-який товар має як плюси, так і мінуси. Наприклад, будь-якої телефон може бути позбавлений деяких функцій, зате мати більш тривалий режим роботи без підзарядки.

Акції
Проведення акцій, тим більше обмежених за часом, здатне спонукати відвідувача до негайного здійснення покупки.

Лояльність до постійних покупців
Щоб розташувати клієнта до повторних покупок в вашому інтернет-магазині, слід запропонувати постійним покупцям знижки на покупку певних товарів або накопичувальні бонуси на карті або обліковому записі.

Як кажуть експерти: «Розкрутка сайту магазину полягає в тому, що завжди доводиться працювати з тисячами товарних позицій, кожна з яких представляє собою ключове слово або фразу, що мають цінність для клієнта, в цьому і є основна особливість».

Стратегія просування інтернет-магазину повинна враховувати як можна більше всіляких побажань потенційних покупців: деякі приходять в магазин строго за визначеним товаром, інші підкуповують широкий асортимент продукції, третім подобаються акційні пропозиції. В даному випадку зайвий раз доведена ефективність принципу індивідуального підходу до кожного клієнта.