Оформити заявку

Яндекс.Маркет запустив нове місце показу – товарну врізку зі списком пропозицій

Яндекс.Маркет запустив нове місце показу – товарну врізку зі списком пропозицій - Фото 1
04/12/2013
admin

Кілька днів тому розробники блогу Рекламних технологій від компанії Яндекс анонсували нове місце демонстрації магазинів. Це нововведення від Яндекс.Маркет являє собою товарну врізку зі списком пропозицій, що доповнює блок картки моделі на першій сторінці пошукової видачі. Порядок розміщення пропозицій на врізки залишився таким же, як і на картці моделі, і візуально нова товарна врізка виглядає наступним чином:

 

Без сумніву, це нововведення має низку переваг. Перш за все, хотілося б відзначити, що для кожної ставки задіяний спеціальний понижуючий коефіцієнт. Таким чином, якщо переходити на веб-ресурс, клікнувши на ціну товару або на назву магазину, то це буде коштувати набагато менше, ніж, наприклад, перехід по картці моделі. Цілком очевидно, що завдяки новій товарній врізки, користувач істотно заощаджує час, що витрачається на покупки, оскільки відразу ж після кліка на ціну або назву магазину, він потрапляє безпосередньо на ресурс продавця. Неможливо переоцінити і вигоду для власників продають ресурсів від розміщення на Яндекс.Маркеті, оскільки віддача від такої реклами збільшується в рази по всій контекстної реклеме.

Слід зазначити, що на даний момент товарна врізка доступна виключно користувачам Москви і Московської області. Але, як стверджує команда Яндекс.Маркет, вже скоро її побачать і покупці інших населених пунктів. Необхідно також враховувати, що дана функція буде доступною тільки в тому випадку, якщо на пошуку Яндекс включена можливість відображення оголошень Яндекс.Маркет. Таке нововвіденіе може скласти серйозну конкуренцію реклеме від гугл.

Розробники Яндекс.Маркет за допомогою e-mail-розсилки завчасно повідомили рекламодавцям про те, що найближчим часом, на пошуку Яндекс, стартує нове місце демонстрації інтернет-магазинів, при цьому акцентували увагу на тому, що дане нововведення сприяє різкому збільшенню кількості переходів на веб-ресурси за пропозиціями. Таким чином, при плануванні розподілу бюджетних коштів, рекомендується враховувати витрати на розміщення в Яндекс.Маркеті, щоб уникнути переривання надання даної послуги.