Оформити заявку

Яндекс.Директ в цікавих цифрах

Яндекс.Директ в цікавих цифрах - Фото 1
26/11/2013
admin

Яндекс.Директ – це популярний і надзвичайно затребуваний в даний час інструмент, за допомогою якого можна розміщувати контекстні оголошення в пошуковій видачі Яндекса і на сайтах рекламної мережі (РСЯ). Він абсолютно універсальний для будь-яких типів бізнесу завдяки цілому набору рекламних технологій, а його аудиторія включає в себе всі верстви населення з різним купівельною спроможністю.

Історія Яндекс.Директу почалася в 2001 році. Відтоді…

Дуже і дуже складно, використовуючи епітети і метафори, висловити значимість Яндекс.Директу для рекламодавців і споживачів російськомовного інтернету на даний момент. У таких випадках потрібно вдаватися до бездушним на перший погляд цифрам, які, тим не менш представляють найбільш об’єктивний і точний варіант передачі інформації.

Але об’єктивність теж може вражати:

Через рік після народження аудиторія рекламодавців Яндекс.Директа налічувала 2 500 осіб;

Ще через одинадцять років вона збільшилася в 126 000 разів і сьогодні складає 315 000 чоловік;

За одну годину Яндекс.Директ показує 2 786 000 000 оголошень на годину. Це більше, ніж 750 000 оголошень в секунду;

Щоб роздрукувати годинну норму оголошень реклами Яндекс.Директу на звичайному принтері, потрібно 30 років;

Щоб одній людині наклеїти їх на велику дошку оголошень, потрібно затратити 44 роки;

Понад 57 000 000 чоловік, в місяць бачать оголошення Яндекс.Директа, що становить 90% аудиторії російськомовного інтернету.

Якщо всі ці люди візьмуться за руки, вони зможуть водити хоровод по екватору Землі, а його довжина, відповідно, перевищить 40 000 км;

Для того щоб пригостити кожного з них чашкою кави, знадобиться 114 тонн розчинного порошку розбавити 330 000 відрами окропу;

Якщо всі ці люди захочуть куди-небудь поїхати на громадському транспорті, знадобиться понад 300 000 автобусів;

Якщо вони побажають сходити на футбол на найбільший стадіон світу – Стадіон Першого травня в КНДР місткістю 150 000 осіб, буде потрібно провести не менше 380 матчів.

Як відомо, найбільшою цифри не існує. І звичайно ж, аудиторія Яндекс.Директа теж тільки починає розширюватися разом зі збільшенням числа користувачів мережі інтернет. А разом з цим підвищуються можливості рекламодавців, які віддали перевагу просуванню сайту через Яндекс.Директ.