Оформити заявку

Які новинки Adwords приніс нам в 2013 році?

Які новинки Adwords приніс нам в 2013 році? - Фото 1
24/12/2013
admin

Рік, що минає 2013 рік показав, наскільки складно тримати руку на пульсі змін в алгоритмах ведення рекламних кампаній Google AdWords і йти в ногу з прогресом, який диктують розробники даної компанії. Цей рік визначив гостру необхідність тримати вухо гостро в напрямку майбутніх змін у наближенні 2014 році. Для того, щоб мати більш чітке уявлення про що мала місце гіперактивності інженерів Adwords, що піддав метаморфоз популярний сервіс контекстної реклами, перерахуємо основні з них, які були введені в 2013 році:

Поява в акаунтах Adwords розширених кампаній, що дозволяють реалізовувати складні маркетингові задачі на різноманітних пристроях і активно використовують їх специфіку. Наприклад, при перегляді рекламного оголошення на смартфоні можна вказати інтерактивний номер телефону, за яким можна оперативно зв’язатися, щоб скористатися тією чи іншою послугою.

Коригування ставок для мобільних пристроїв в розширених кампаніях. Завдяки цій функції з’явилася можливість встановлювати роздрібні ціни, показуючи рекламу на мобільних пристроях.

Масова завантаження для оголошень і груп – тепер їх обробка значно спростилася, а відтак скоротити час і сили на інші заняття.

Припинення прямого імпортування рекламних кампаній в Google Adwords з Яндекс.Директа. Мотивація, озвучена представниками Adwords – постійне вдосконалення їх сервісу і відхід від застарілих функцій.

Управління описами до швидких посилань в розширених рекламних кампаніях Google Adwords. Завдяки цьому швидкі посилання в оголошеннях стали набагато привабливішими для потенційних покупців.

Створення розширення до інструменту «compare dates», яке дозволяє зіставляти статистичні дані рекламних кампаній за певними часовими періодами. Дане розширення інтегровано в більшість метрик Google Adwords.

Поява метрики ефективності конверсій. В акаунтах Google AdWords тепер доступні графіки по п’яти найважливішим метрик, що характеризує ефективність конверсій.

Спрощення запуску кампаній відеореклами – відтепер він являє собою процес всього лише з чотирьох основних стадій.

Відстеження статистичних даних за певні часові періоди за графіками Google Adwords. Виявляти будь-які тенденції стало легше.

Запуск нового звіту по показам в органічному і платному пошуку. Порівняння і аналіз статистики переглядів і кліків по рекламному оголошенню тепер доступні спільно зі статистичними даними за запитами в пошуку Google.

Впровадження інструментів Cross-account Conversion Tracking і Cross-account Search Funnels. Завдяки їм з’явилася можливість зручного відстеження конверсій в декількох акаунтах AdWords.

Заміна інструменту добору ключових слів на «Планувальник ключових слів». Спростилося створення рекламних кампаній в зв’язку з об’єднанням в планувальнику ключових слів функції підказок ключових слів і оцінювача трафіку.

Запуск «AdWords Conversion Import» – даний інструмент дозволяє відстежувати вплив оголошень, трансльованих рекламодавцем, на кількість офлайнових продажів.

Додавання функції оцінки конверсій в «Симулятор ставок» Google AdWords ». Завдяки цій функції можна приблизно розрахувати можливі результати реклами в пошуковій мережі при певному зміні ставки.

Налаштування часового періоду при відстеженні конверсій. Розрахувати кількість конверсій тепер можна за період від 7 до 90 днів.

Додавання функції «Загальна розрахункова кількість переходів». За допомогою цього інструменту можна визначити орієнтовну кількість конверсій, які будуть отримані за переходами з пристроїв різного типу.

Зміна алгоритму розрахунку рейтингу оголошень. Відтепер при визначенні рейтингу враховується використання розширень в рекламних оголошеннях.

Представлення нового типу кампаній «Пошукова мережа і оптимізована КМС». Новинка дозволяє охопити ширшу цільову аудиторію.

Оновлення вкладки «Оптимізація» – тепер там можна побачити масу рекомендацій для підвищення ефективності рекламної кампанії і тим самим провести оптимізацію в google adwords.

Поява нової функції орієнтування In-Market Buyers в сервісі Google Display Network. Дане нововведення дозволяє здійснювати таргетинг на користувачів, які максимально схильні до придбання товару.

Додавання кнопки «Скасувати» ( «Undo») при перегляді історії змін аккаунта, завдяки якій можливий відкат зміни в налаштуваннях на крок назад.

Підводячи підсумки змін 2013 року, можна сказати, що кількість кнопочок, важелів і ниточок для роботи над успішної рекламної кампанією (завдяки старанням співробітників Google AdWords) неухильно зростає. Інструменти, які Google AdWords вкладає в руки маркетологів, стають схожими на високоточна зброя, здатна виділити з величезної маси користувачів інтернету саме тих, кого по-справжньому зацікавить певне рекламне оголошення.