Оформити заявку

Яке оптимальне входження ключових слів на сторінку?

Яке оптимальне входження ключових слів на сторінку? - Фото 1
05/09/2013
admin

В ході розкрутки веб сайту, серед SEO оптимізаторів давно ведуться дебати про кількість ключових слів на сторінці. Одні вважають що оптимальним буде 2-4%, інші 4-6%. Точної відповіді на це питання немає, так як різні пошукові алгоритми по різному індексують сторінки. Наприклад, для Апорта нормальною є трохи завищена щільність – до 8%, для Яндекса оптимально 2-4%. Але все однозначно схиляються до висновку, що не варто перевищувати поріг в 6-7%, інакше сторінку можуть позначити як спам і виключити з індексу. Головне ж правило входження ключових фраз на сторінку залишається незмінним – контент пишеться для відвідувача, а не для пошукача. Він повинен бути цікавим, пізнавальним, унікальним, що несе максимум корисної інформації. Тому існують види входження ключових слів в контент, використовуючи які, ви зможете гармонійно вписати їх в текст.

оптимізація-ізображенійВо час написання статті копірайтер відштовхується від певної теми, якій присвячена стаття. В області SEO тематика визначається заданими ключовими словами. Це зроблено для того, щоб завдяки пошуковим алгоритмам люди могли знаходити цю статтю, вводячи в рядок пошуку певні ключові фрази. Давайте ж розглянемо і спробуємо класифікувати види входження ключових фраз. Це допоможе нам визначити власну роль в оптимізації контенту для кожного виду входження, при seo просування сайтів.

Види входжень ключових слів в контент
1. Точне входження

Ключова фраза вноситься в текст в незмінному вигляді. Не допускається схиляння і відмінювання. Наприклад, для фрази “види будівельних робіт” точне входження матиме вигляд: «види будівельних робіт».

2. Чисте входження

Загалом, це те ж саме, що і попереднє. Особливістю даного виду входження є відсутність розділових знаків між ключовими фразами. Наприклад, в даному тексті, ключова фраза “продати автомобіль” має одне чисте входження. «На нашому порталі продати автомобіль ви можете набагато швидше і зручніше, ніж на авторинку». Точні входження завжди чисті.

3. Пряме входження

Це практично те ж саме, що і точне, але є один виняток – воно не чисте, між ключовими фразами допускається присутність розділових знаків.

4. Розбавлене входження

В цьому випадку ключова фраза розбавлена ​​додатковими словами. «Однословнікі» (запит складається з одного слова) розбавити можна. Приклад для ключової фрази “гроші в кредит” – “беріть гроші в нашому банку в кредит». Слід відзначити той факт, що для однослівних запитів пряме, точне, чисте і розбавлене входження збігаються.

5. Морфологічне входження

Деякі слова з ключової фрази змінені за допомогою відмінювання або відміни. Приклад для ключової фрази “продаж оптом” – «оптові продажі, продається оптом» і т. Д.

Чим більше в ключовою фразою слів, тим більше можливих варіантів їх їх морфологічних змін.

6. Морфологічно розбавлене входження

Включає в себе зміни для ключової фрази 4 і 5 пунктів. Наприклад, “доставка товарів на будинок” – «усі товари доставляються на будинок за вказаною клієнтом адресою».

7. синонімічних входження

У цьому випадку деякі слова ключової фрази замінюють синонімами, скороченнями, жаргонами або абревіатурою. Наприклад, ключова фраза “автомобіль” – авто, машина і т. Д.

Синонімічне входження може бути розведеним.

8. Входження з помилкою (вже неактуально, ПС виправляють помилки автоматично)

У деяких словах ключової фрази використовується помилка. Наприклад, “ремонт і пошиття взуття” – «реммонт і пошиття Опуво».

9. Зворотне входження

В ключовою фразою слова міняються місцями. Наприклад, ключова фраза “реставрація подушок і ковдр Київ” може звучати як “Київ реставрація ковдр і подушок”

10. Складне входження

Цей вид входження ключової фрази представляє сукупність з декількох перерахованих перетворень. Наприклад, для ключової фрази “пакети оптом” складним входженням буде: «Оптові замовлення пакетів приймаються тільки при заповненні бланка-заявки!». У цьому випадку використовується наступні перетворення: перестановка, розведення і зміна форми. Іншими словами, в тексті присутня розбавлене, зворотне морфологічне входження.