Оформити заявку

Як відсіяти непрофесіоналів при замовленні контекстної реклами?

Як відсіяти непрофесіоналів при замовленні контекстної реклами? - Фото 1
24/03/2015
admin

Які відповіді не характерні для професіонала по контекстній рекламі? У нашій статті ми з’ясуємо, як розпізнати шахрая, або аматора в потенційному підряднику. Сьогодні контекстна реклама (PPC) стає ключовим інструментом в руках інтернет-маркетологів. Основне її перевага – швидкий, майже миттєвий результат. Фактично відразу після оплати послуги PPC рекламне оголошення клієнта з’являється в пошуковій видачі Google і Yandex. Замовляючи контекстну рекламу у тій чи іншій компанії, необхідно самому володіти базовими знаннями в області інтернет-маркетингу – щоб реально оцінювати обіцянки і пропозиції підрядника, не ставши жертвою обману. Спробуємо разом розібратися, які відповіді можуть свідчити про непрофесіоналізм компанії-підрядника.
– Комісія нашого агентства – не більше 500 гривень на місяць

Контекстна реклама коштує великих грошей, тому як успішна її реалізація вимагає великих зусиль. Агентство безперервно стежить за позицією оголошення в пошуковій видачі, за ціною переходу, реагує на зміни, оптимізує настройки для того, щоб досягти намічених планів. За PPC-аккаунтом необхідно постійно стежити, а це коштує хороших грошей. Занадто низькі грошові вимоги підрядника – показник низького професіоналізму.

ContexAd3

– Ми не можемо гарантувати досягнення будь-яких конкретних результатів

Гарантувати абсолютно все інтернет-агентство дійсно не може. Однак якщо у компанії достатньо досвіду в сфері контекстної реклами, вона має можливість робити достовірні прогнози. Ці прогнози перетворюються в гарантії, прописуються в медіаплані, і клієнт може контролювати процес. В цілому ж, контекстна реклама в більшості випадків передбачувана і зрозуміла. Її результат можна пов’язати з ціною за клік, вартістю транзакції, ROI та т. Д.

– Ми не даємо клієнтам доступи до акаунтів

Компанії пояснюють таку політику досвідом роботи з недобросовісними клієнтами. Насправді, багато інтернет-агентства просто не хочуть показувати діючі налаштування, відкривати свої методи просування, тримаючи їх в таємниці. Для клієнта важливо розуміти: якщо відповідний пункт не прописаний в договорі, він має повне право вимагати доступ до акаунтів.

– Ми не готуємо медіа-плани

Без медіаплану компанія працює наосліп, а клієнт не може контролювати процес. Медіа-план – це фундамент. Фіксуючи числові показники, маркетолог бачить послідовність завдань, які необхідно виконати для просування сайту, а також терміни їх виконання. Медіа-план – прямий показник сумлінності і професіоналізму підрядника, можна приступати до роботи без нього.

ContexAd2

– У звіті ми підсумовували платний і безкоштовний трафік, т. К. Ми агентство і відповідаємо за весь трафік

Підсумовуючи весь трафік в купу, неможливо зрозуміти, який інструмент більш ефективний, а який менш. Ви також не зможете визначити, як краще перерозподіляти бюджети між ними.

Що слід запам’ятати, виходячи з вищесказаного? Для успішного використання контекстної реклами необхідно розбиратися в її специфіці. Тоді ви зможете підібрати професійну компанію-підрядника, коректно поставити задачу і не розчаруватися в результаті!