Оформити заявку

Як підвищити рентабельність реклами?

Як підвищити рентабельність реклами? - Фото 1
25/09/2013
admin

Для успішної оптимізації ставок і бюджету вашої рекламної кампанії в Google AdWords дуже важливо вловити взаємозв’язок між якістю і вартістю. Чітке її усвідомлення дозволить ефективно розподіляти кошти і правильно оцінювати результати роботи.

Вартість і якість
Що являє собою показник якості? Чим вище показник якості – тим нижче ціна за клік і краще позиція оголошення. Вплив показника якості на витрати наступне: правильна добірка ключових слів буде забезпечувати зниження ціни за клік; якісно зроблені оголошення займуть більш вигідні позиції без зміни їх вартості; бюджет дозволить зробити більше число кліків, тому оголошення будуть показуватися частіше.

Робота над ефективністю низькоякісних оголошень і ключових слів дозволить Вам домогтися кращих результатів, ніж підвищення ставок і бюджету. Підвищити показник якості також може оптимізація кампанії – вибір більш релевантних Вашим товарам ключових слів, підвищення зручності цільової сторінки. Ці дії дозволять утримати в рамках бюджету і скоротити витрати.

рентабельність інвестицій
Будь-які інвестиції мають на увазі не тільки повернення витрачених коштів на рекламу в мережі інтернет, а й отримання прибутку. Важливо вміти правильно оцінювати віддачу від Ваших вкладень. Постійний моніторинг роботи Вашої кампанії та аналіз доходів допоможуть це здійснити.

На рентабельність інвестицій впливають не бюджет, а ставки. Рентабельність будь-якого оголошення визначається принесеної прибутком з вирахуванням здійснених витрат, а ключового слова – кількість конверсій. Отримати ці дані можна за допомогою наступних безкоштовних функцій:

Відстеження переходів – визначає прибутковість оголошення або ключового слова, коефіцієнти конверсії. При цьому дохід від кожної конверсії повинен покривати витрати на неї, інакше потрібно оптимізація рентабельності інвестицій.
Google Analytics. Ця служба дозволяє робити більш глибокий аналіз рентабельності інвестицій на основі детальних звітів. Можна виявити будь-невигідне оголошення або ключове слово, що вимагають оптимізації.
Підвищення рентабельності ключових слів
Дані про переходи допоможуть визначити прибутковість ключових слів і визначити ті з них, які вимагають підвищення або зниження ставок.

Можна збільшити ціну за клік для найбільш прибуткових ключових слів – це поліпшить позицію вашого оголошення, зробить більш помітним і підвищить рентабельність інвестицій і обсяг конверсій. Досягти підвищення рентабельності в деяких випадках можна і зниженням ставки для ключового слова, що зменшить середню його вартість.

Для неприбуткових ключових слів краще знизити ставки. Такі дії знизять середню ціну за клік, кількість показів, а відповідно – і витрати. Даний прийом не тільки підвищує окупність неефективних ключових слів, але і звільняє бюджет для прибуткових ключових слів.

Експерименти зі ставками і бюджетом
Зміна ставок і розміру бюджету буде впливати на їх ефективність. Бюджет обмежує число показів, а різні ставки призводять до варіацій прибутку і рентабельності інвестицій.

Корекція ставок – це неспішний процес. Ви повинні мати достатньо часу для збору даних по ефективності і переходів. Оцінки будуть обгрунтованими, якщо інтервали між змінами ставок складають деякий час. Це дозволяє врахувати коливання обсягів пошуку.

Правильно розподіляйте бюджет між кампаніями. Повна реалізація потенціалу ключових слів можлива при виділенні достатнього обсягу коштів на них. Особливо слід звернути увагу на ті кампанії, бюджет яких регулярно закінчується. Існує ймовірність, що в такому разі оголошення показуються за ключовими словами з великим обсягом трафіку, при цьому більш перспективні варіанти залишаються в тіні.

Розподіляйте бюджет відповідно до пріоритетів, які мають для Вас ті чи інші послуги і товари. Кампаніям, які мають мало конверсій і трафіку, можна урізати бюджет, якщо його розмір обмежений.

Висновок – підвищення рентабельності контекстної реклами можливо шляхом змін ставок, роботи з ключовими словами і варіацією розміру бюджету тільки при аналізі наступних за цим результатів. Будь-яка зміна призведе до певного результату.

Ловіть тенденції на краще!