Оформити заявку

Як оптимізувати обліковий запис в Google AdWords?

Як оптимізувати обліковий запис в Google AdWords? - Фото 1
17/09/2013
admin

Отримати максимум ефективності від реклами в Google AdWords можна за допомогою оптимізації облікового запису спеціально наданими для цього інструментами. Існує кілька варіантів оптимізації – за ставками, додатковим посиланням, ключовими словами, бюджетам та телефонними номерами.

Крім цього, можлива зміна ставок за допомогою «симулятор ставок» на рівні кампанії, а також аналіз результатів конкурентних вам рекламодавців при використанні функції «Аналіз конкуренції». Порівнюючи отримані дані інших рекламодавців зі своїми, легше визначитися зі стратегією рекламної кампанії для просування сайту.

Оптимізація за варіантами ключових слів
Підбирати варіанти ключових слів можна за допомогою наданих Google автоматизованих інструментів. Шляхом аналізу пошукових запитів система самостійно знаходить ті релевантні слова, які відсутні в ваш обліковий запис.

Ефективність знайдених ключових слів оцінюється на вкладці «Варіанти ключових слів». Якщо даних про ефективність немає, буде показаний передбачуваний обсяг пошуку – приблизну кількість запитів по запропонованим ключовими словами.

Перед додаванням варіантів ключових слів потрібно остаточно вирішити, чи буде Вас влаштовувати передбачувана кількість кліків і показів, а також витрати. Не варто забувати, що релевантність підібраного ключового слова Вашим товарам має більше значення, ніж передбачуване збільшення обсягу трафіку. Буває, що система відбирає нерелевантні слова – в цьому випадку можна вказати на значок поруч з ключовим словом і оцінити його релевантність.

Існує можливість редагування варіантів ключових слів – переміщати ключове слово за різними групами оголошень, змінювати максимальні ставки, вказувати цільові сторінки для показу оголошення з ним.

Оптимізація за варіантами ставок
Вкладка «Оптимізація» дозволить нам працювати з двома варіантами ставок – граничною ціною за клік на рівні ключових слів, а також ціною за клік для групи оголошень.

Принцип такий – чим вище ставки, тим більше кліків, ніж нижче ставки – тим менше витрати. Google, звичайно, не має ніяких даних про переслідуваних вами рекламних цілях, щоб порекомендувати оптимальну ставку. Однак система все ж намагається визначити групи оголошень і ключові слова, для яких не зайвим буде поміняти ціну за клік.

Вказуючи потрібну вам мета – «Знизити або утримати витрати», «Збільшити трафік», «Збалансувати витрати і обсяг трафіку» у вкладці «Оптимізація», ви побачите відповідні варіанти ставок. Якщо ви бажаєте збільшити трафік або зробити балансування між обсягом трафіку і витратами, система, змінивши варіанти ставок, найімовірніше, буде показувати ваше оголошення над результатами пошуку, а не збоку.

Варіанти ставок на рівні груп оголошень – можливість зміни ставок для груп оголошень за умовчанням. У тому випадку, коли для певного ключового слова, що використовується в групі оголошень, індивідуальна ставка вже задана, вона буде використана, як варіант ставки на рівні групи оголошень.

Приблизну вартість ключового слова або групи оголошень, кількість їх показів і кліків за тиждень при використанні варіантів ставки можна дізнатися за допомогою «оптимізатора ціни за клік». При натисканні на певний пропонований варіант можна побачити весь діапазон цін і відповідні орієнтовні показники.

Слід врахувати, що трафік не є постійною величиною, тому передбачувані зміни ставок, і, відповідно, ефективність від них можуть з часом змінюватись в ту чи іншу сторону.

Остаточну величину ставки призначаєте тільки ви. Враховуйте все орієнтовні дані, які щодня оновлюються, перш ніж зробити вибір. Пам’ятайте, що при піднятті ставки є ризик надмірної витрати бюджету від додаткових показів і кліків, а зайва економія, навпаки, здатна обернутися їх втратою.

Оптимізація за варіантами бюджету
В акаунті Google AdWords надаються варіанти денного бюджету кампаніям, в яких відбувається постійний витрата всіх виділених коштів. Доступ трафіку в таких кампаніях обмежений виділеним бюджетом. Система може запропонувати свої варіанти денних бюджетів для кампаній, в яких встановлено обмеження для засобів, а також прогнози результатів їх використання.

Збільшуючи бюджет кампанії, в якій всі виділені кошти регулярно витрачаються, можна отримати додатковий трафік. Після вибору того чи іншого варіанту бюджету ви зможете побачити діаграму, яка показує можливий вплив змін на вашу рекламну кампанію. Система порівняє фактичну ціну за клік і показники CTR, і визначить, скільки ще кліків ви зможете отримати при такому варіанті бюджету.

Для досягнення певних рекламних цілей розмір бюджету також може варіюватися – в залежності від сезонних коливань попиту, святкових днів і та інших причин.

Оптимізація за варіантами додаткових посилань
Якщо у Вас є кампанії в акаунті Google AdWords, в яких можуть використовуватися додаткові посилання, переглянути запропоновані системою їх варіанти можна у вкладці «Оптимізація». Також є можливість перевірити, як вони будуть виглядати в оголошенні та оцінити їх передбачувану ефективність в контекстній рекламі.

Оптимізація за варіантами додавання телефонних номерів
Якщо ви в своїх рекламних оголошеннях плануєте використовувати телефонні номери для оперативного зв’язку клієнтів з вашою фірмою, на вкладці «Оптимізація» можна побачити, як зміняться ваші оголошення при додаванні в них номерів та отримати на вкладці «Прогнозовані результати» орієнтовні дані про ефективність їх використання.

Висновок – різноманітність варіантів оптимізації акаунтів дозволяє використовувати їх як універсальний інструмент для підвищення ефективності рекламних кампаній найрізноманітнішого характеру. Не бійтеся експериментувати і оптимізувати – тільки так можна відкрити для себе успіх!