Оформити заявку

Як інтернет-проекту залучити першу тисячу клієнтів

Як інтернет-проекту залучити першу тисячу клієнтів - Фото 1
20/01/2014
admin
Бізнес в інтернеті на сьогоднішній день є одним з найбільш привабливих видів підприємницької діяльності, тому, зовсім не дивно, що кількість підприємців, які вирішили спробувати себе на цій стезі, зростає з кожним днем ​​як на дріжджах. Звичайно, створити ідеальний, з точки зору дизайну, (зручності у використанні і так далі), інтернет-проект нескладно, головне ─ звернутися до професіоналів, а ось зробити такий проект по-справжньому успішним, не кожному по плечу.
Що ж є головним визначальним критерієм успішності будь-якого веб-проекту? Перш за все, кількість його клієнтів або відвідувачів, які вчинили конверсію. Таким чином, комерційний проект передбачає наявність великої аудиторії, яка буде готова придбати пропонований продукт або послугу.
Отже, як же залучити першу тисячу клієнтів до свого інтернет-проекту?
На це питання неможливо відповісти однозначно, оскільки в кожному конкретному випадку доцільно використовувати найбільш підходящі інструменти маркетингу.
Адже у кожного веб-ресурсу своя специфіка, свої конкретні цілі і завдання. Але, незважаючи на це, можна вивести кілька найбільш поширених причин, які гарантовано приведуть ваш комерційний проект до провалу і зведуть нанівець всі ваші зусилля і витрачені кошти:
1. Ігнорування реклами.
Якщо ви вирішили з метою економії бюджетних коштів, скоротити або істотно урізати статтю витрат на рекламні кампанії, не чекайте нічого доброго. Дійсність така, що сьогоднішнє інтернет-простір організовано таким чином, що без різнобічної реклами і розкрутки сайту про ваш проект ніхто не дізнається.
Конкуренція велика практично в кожному секторі, і коли ви економите на рекламі, ваші більш далекоглядні конкуренти вкладають в неї, а отже, в свою подальше процвітання. Вам потрібен трафік? – питання з розряду риторичних. Тоді будьте готові вкладати кошти в рекламу!
2. Просування сайту самостійно.
Той, хто сьогодні вирішується «піднімати» веб-ресурс власними зусиллями, м’яко кажучи, сильно відстає від часу. І якщо ще кілька років тому будь-який бажаючий за наявності певних знань і нескладних навичок, міг просунути інтернет-ресурс на топові позиції видачі пошукових систем, то сьогодні – це утопія.
Сучасний інтернет-маркетинг настільки складний і багатогранний, що розібратися в ньому зможе тільки команда професіоналів. Саме «команда», а не один фахівець «на всі руки майстер».
Пропозиції про послуги таких «майстрів» в мережі можна зустріти буквально на кожному кроці, а співпраця з такими фахівцями – це ще один крок розпрощатися з мрією про успішний бізнес в мережі. Ну не може одна людина просто фізично, навіть якщо він «семи п’ядей у ​​чолі», ефективно скористатися всіма можливостями інтернет-маркетингу. Для цього існують компанії, що складаються з цілого штату професіоналів, де кожен займається своєю справою і відповідає за свою роботу.
3. Нецільовий трафік.
Проблема нецільового трафіку близько знайома приблизно тридцяти відсотків усіх нині існуючих проектів. Ніхто не стане сперечатися, що трафік – це завжди добре, але якщо відвідувачі приходять на сайт, і не вчиняють ніяких цільових дій, варто задуматися про правильність вибору цільової аудиторії.
Можливо, прийшов час чітко визначити весь спектр цільових запитів і оптимізувати ресурс відповідно до них. Хотілося б відзначити, що якщо ви працюєте з командою професіоналів з просування веб-ресурсів, ця проблема, як правило, не виникає.
Звичайно, вище перерахований далеко не повний список причин, які рано чи пізно «потоплять» інтернет-проект. Якщо ж ви все-таки налаштовані на успіх будь-яким шляхом, то варто звернутися до досвіду процвітаючих інтернет-проектів і проаналізувати їх «шлях до успіху». Без сумніву, для кожного цей шлях буде свій, але, деякі загальні тенденції виділити можна і тут.
Більшість власників успішного бізнесу в мережі стверджують, що свою першу тисячу клієнтів вони залучили завдяки «сарафанне радіо».
«Розголос світ повниться» і дуже часто правильно «запущений слух» серед друзів і знайомих є найкращою рекламою. Але, не слід забувати, що така реклама може бути ефективною виключно на початковому етапі просування, краще навіть, якщо слух про новий проект задовго випередить стартап самого проекту.
Досить ефективним підкріпленням до «сарафанне радіо» можна вважати PR. Всілякі згадки у пресі, радіо і телебаченні, без сумніву, привернуть до нового проекту певний відсоток трафіку, серед якого велика частина, як правило, буде цільовим, оскільки завдяки ЗМІ, ці відвідувачі вже поінформовані про те, що пропонує новий проект.

У просуванні інтернет-магазинів також добре допомагають соціальні мережі. Серед багатомільйонної аудиторії соціальних мереж, ваш продукт навряд чи залишиться без належної уваги, тут неодмінно, знайдуться ті, хто із задоволенням стане вашим клієнтом. Не слід забувати і про інших традиційних каналах залучення аудиторії, таких як, контент-маркетинг, смс-розсилка (якщо у вас уже є певна база контактів), контекстна реклама і так далі.

Як показала практика, одним з найбільш ефективних і, що важливо, недорогих способів просування інтернет-проекту, є SEO.

Співпраця з професійними SEO-фахівцями – це практично гарантія того, що ваш проект не залишиться без уваги своєї цільової аудиторії.

Крім цього, варто приділити також увагу створенню якісних landing pages. Хороший дизайнер зробить цей інструмент продажів максимально привабливим в очах потенційних клієнтів і максимально ефективним для вашого бізнесу.

Таким чином, стає очевидним, що на початковому етапі розвитку бізнесу в мережі економити на хорошій рекламі і просуванні недоцільно. Звичайно, впадати в крайнощі і вкладати величезні суми грошей в рекламні кампанії, не контролюючи їх ефективність, теж не має сенсу.

Завжди слід відстежувати, так звану, життєву цінність клієнта в бізнесі, тобто контролювати співвідношення таких показників, як кількість грошей, витрачених на залучення клієнта і дохід, який принесе проекту цей клієнт.

В ідеальному варіанті розвитку нового інтернет-проекту, сума, що витрачається на залучення клієнта повинна бути в рази менша від тієї, яку він принесе, скориставшись пропозицією.

Щоб утриматися на плаву і приносити прибуток, продукт, пропонований інтернет-проектом, повинен бути дійсно відмінного, а ще краще, унікального якості. В іншому випадку, навіть при вкладенні величезних сум в рекламу і просування, через нетривалий час більш відповідальні і добросовісні конкуренти витіснять вас з ринку.

Успішних стартапів!