Оформити заявку

Вибір SEO-фахівця: на що звернути увагу

Вибір SEO-фахівця: на що звернути увагу - Фото 1
15/07/2015
admin

Як найняти професійного SEO-оптимізатора і уникнути шахраїв? Відповіді – в нашій статті:

Замовляючи послуги SEO-оптимізаторів, необхідно розуміти, що існують ризики в разі неякісної роботи по оптимізації веб-ресурсу.

SEO – інструмент, який покращує ранжирування сайтів пошуковими системами. Але замовляючи пошукову оптимізацію у некваліфікованих підрядників, власник сайту ризикує завдати шкоди своєму веб-ресурсу і репутації в інтернеті.

Остерігайтеся SEO-підрядників, які спамлять ваш e-mail
Багато новачків і шахраї роблять ставку на email-розсилку.

Навіть компанію Google спамлять і пропонують забезпечити SEO-просування їх сайту – що вже говорити про інших. Ставтеся до таких “листів щастя” з обережністю.

Професіоналізм таких “фахівців” під сумнівом, тому не ризикуйте замовляти послуги у подібних підрядників.

Ніхто не здатний гарантувати перше місце в пошуковій видачі

Не довіряйте заявами про ТОПі, про будь-які «особливі зв’язки» підрядника з Google або пропозиціями «пріоритетної реєстрації» в Google. «Пріоритетною реєстрації» просто не існує. У вас є два способи безпосередньо зареєструвати сайт в Google:

Додати URL сайту в індекс Google

Надіслати Google файл Sitemap

Звичайно ж, ці два способи індексації абсолютно безкоштовні – використовуйте їх для просування веб-ресурсів.

SEO-оптимізатор не пояснює свої дії

Вимагайте роз’яснень, якщо вам не зовсім зрозумілі будь-які дії підрядника. Потайне поведінку і відсутність чітких пояснень повинні вас насторожити. Якщо оптимізатор буде створювати дорвеи (веб-сторінки, створені під кілька ключових запитів з метою попадання в пошукову видачу), або використовувати ще які-небудь заборонені інструменти в просуванні, сайт можуть видалити з індексу Google. Власник сайту в праві знати, що і навіщо змінюють на його веб-ресурсі – адже ризикують його репутацією і популярністю сайту.

Просування за допомогою неякісних посилань

Оптимізатор, який обіцяє результат за допомогою використання безкоштовних посилань, може виявитися шахраєм. Також підозріло слід ставитися до підрядників, які пропонують зареєструвати сайт в багатьох пошукових системах. Подібні дії не приносять користі і не впливають на ранжування великими пошуковими системами, а значить, не забезпечать результат для бізнесу.

Бюджет на SEO

Контролюйте бюджет робіт по SEO
Деякі пошукові системи поєднують як органічну (безкоштовну) видачу результатів, так і платну видачу. Google не продає місця в списку результатів пошуку – реклама в Google чітко позначена і знаходиться окремо від результатів пошуку. Недобросовісні оптимізатори, які обіцяють високі рейтинги, на ділі витрачають ваш бюджет на рекламу сайту, замість витрат на SEO. Звичайно ж, це обман клієнта. Тому радимо уточнювати, на що саме витрачають гроші замовника підрядники, з якими домовилися про просування сайту в інтернеті.

Google не дає оцінки конкретним агентствам – така політика компанії. А страждає через порушення недобросовісних оптимізаторів найчастіше сайт замовника. Тому вибирайте підрядника відповідально. Також читайте нашу статтю про шахраїв в SEO-просуванні і якщо у вас залишилися питання про те, як вибирати фахівця – пишіть в коментарі.

За матеріалами: https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=en