Оформити заявку

Удосконалена функція розрахунку частки показів в Google AdWords

Удосконалена функція розрахунку частки показів в Google AdWords - Фото 1
14/01/2014
admin

Google AdWords, як постійно еволюціонує рекламний сервіс, знову може порадувати рекламодавців абсолютно новими інформаційними джерелами – на цей раз користувальницький аккаунт поповнився колонками, що дозволяють маркетологам отримати досить цінні статистичні дані про вже завершені показах оголошень, а також яких немає рекламних оголошеннях на рівні ключових слів у пошукової мережі.

Згадані інформаційні блоки носять такі назви:
Відсоток отриманих показів оголошень в пошуковій мережі
У цій колонці буде відображатися кількість вже показаних в пошуковій видачі рекламних оголошень, розділене на орієнтовна кількість потенційних показів.

Відсоток отриманих показів оголошень з точною відповідністю в пошуковій мережі
У цій колонці буде відображено ставлення числа вже відбулися показів оголошень по максимально відповідним ключовим словам і фразам пошуковим запитам, до орієнтовного числа потенційних показів.

Відсоток втрачених показів оголошень в пошуковій мережі
В даному інформаційному блоці буде демонструватися частка відбулися показів рекламних оголошень через низький показник їх рейтингу. Слід зазначити – згаданий параметр на вкладці «Групи оголошень» відображатися не буде, якщо бюджет рекламодавця на поточний період був повністю розтрачений.

Рекламна діяльність вкрай далека від консерватизму. Для успішного ведення кампанії деколи потрібно провести масу експериментів, результативність яких можна оцінити тільки по вичерпним статистичними відомостями. Політика Google AdWords – надати рекламодавцю максимум інформації, завдяки якій можлива корекція ходу рекламної кампанії, виявлення, доробка і усунення її слабких сторін, а також відбір ефективних елементів. Всі згадані нововвіденія значно вплинуть на просування реклами в adwords.