Оформити заявку

UADIGITALS 2015: Записки з передової

UADIGITALS 2015: Записки з передової - Фото 1
20/02/2015
admin

Незважаючи на ранковий квест “Знайти галерею” Лавра “, загальне враження від заходу – відмінне. Конференція в компанії провідних digital фахівців пройшла в теплій атмосфері *. * Вкрай низьку температуру в приміщенні утеплювали обігрівачі по периметру і потік зведень про ситуацію на ринку від лідерів галузі.
Крилаті вислови:

– Коли ж digital компанії зіллються з креативними агентствами?
– У найближчому майбутньому – ніколи.
(С) Максим Лазебник, виконавчий директор ВРК

“ЦА: жінки, які є власниками дітей і жінки, які збираються стати власниками дітей”
(С) Ковпак Сергій, CEO TAKiTAK! Advertising

“2015-й стане роком дешевих і елегантних рішень” (с) Павло Педенко. 1 + 1 Media
транслював Дмитро Федоренко, Studio 7

тренди:

відео-контент;
креатив в умовах обмежених бюджетів;
реклама для mobile.
Коротко про головне:
Ера Earned Media.

1 share = 80 unique earned media contacts

( “Earned Media Impact on Brand Awareness” Роман Гавриш, Aimbulance).

Ніхто не читає.

Якщо ваша послуга складна для сприйняття – зробіть відео-Лендінгем з інструкцією по використанню послуги та її перевагами, попередньо диференційовані аудиторію. Подібний підхід у виконанні AdPro для карти “ВсеМожу” (Банк Renaissance Credit) приніс + 24% заявок (кожна третя заявка – реальне замовлення) і скоротив СРА на 31% (в порівнянні з Лендінзі, розробленим банком).

( “Лонч кредитних карт” ВсеМожу “від Renaissance Credit” Мила Крутченко, AdPro).

У сусіда трава не завжди зеленіша.

Що безвідмовно працює в просуванні брендів в Сербії і Югославії? Все те саме, що і у нас: Гейміфікація через promo-сайти і / або соц. мережі + інтерактив в офлайні. І, так, якщо ти ведеш аккаунт в twitter, то тебе можна вважати вхожим в еліту Сербії: account in twitter = you’re luxury person.

( “HOW TO APPROACH VIRGIN DIGITAL BRANDS” Іван Полторацький, Mediacom).

Спіймай мене якщо зможеш.

Якщо ви хочете змусити користувача “ганятися” за вашою рекламою – рішення є. Створіть мобільний додаток, в якому при скануванні ваших рекламних банерів, користувачеві будуть нараховуватися бали в обмін на “плюшки”. Рекламні канали даного кейса: ролики на YouTube, преролли, TV, медійна реклама.

( “Як змусити користувача шукати вашу рекламу? Кейс Rexona Match’n’Catch” Олена Кравченко та Василь Северенчук, Advance Digital).

Все геніальне просто!

Всі знають новорічну гру Таємний Santa від “Нової пошти”, але мало хто знає, що не було витрачено жодної копійки на її просування. При цьому, компанія отримала відгук у вигляді десятків тисяч реєстрацій (32 000) і тисяч (13 000) відправок подарунків по всій Україні.

( “Просто і елегантно – не означає дешево і погано. Як досягати успіху в умовах обмежених бюджетів” Дмитро Федоренко, Studio7).

Сміливість завжди виправдана.

На своєму прикладі цю тезу довело поява в Україні таких проектів, як:

online-шоурум тканин для оббивки, де ви не тільки можете вибрати тканину, але і приміряти її 3D-патерн на конкретну меблі;
пересувний салон вбудованої кухонної техніки (вбудована кухня в автобус), який геніальний своєю простотою. Він дозволяє користувачам заощадити час на поїздку в салон меблів;
магазин лінз, який приймає замовлення в основному в нічний час доби і курсує по Києву, коли всі інші продавці оптики вже сплять.
( “Від питання” Як ми це робимо “до питання” Навіщо ми це робимо “Євген Кудрявченко, Vintage).

Якщо у кішки болять зуби – наступите їй на хвіст.

Залучити користувача в інтерактив можна навіть тоді, коли у нього болить голова. Здавалося б, що це практично неможливо, але тільки не для Nurofen. Завдяки параду причин головного болю на promo-сторінці бренду, компанія не тільки підвищила впізнаваність і продажу (+ 6%), але ще і відвернула користувачів від головного болю 🙂

( “Про що болить твоя голова?” Просування бренду в категорії, де покупцеві все одно “Наталія Тачинська, ISD Group).

Ера телефонів і смартфонів.

На сьогоднішній день, кількість телефонів (39 млн.) Практично зрівнялася з кількістю телевізорів в Україні (40 млн.), А приріст користувачів смартфонів з року в рік – становить 100%.

Крім того, в середньому, кожен власник смартфона близько 150 разів на день взаємодіє зі своїм гаджетом, тобто, кожні 6 хвилин (з розрахунку, 16 годин активності і 8 годин сну в день).

( “Останні дослідження ринку mobiles в Україні” Назар Гриник, Lead9).

Реклама на мобільних пристроях.

Реалії українського ринку такі, що клієнти не вірять в продажу з мобільних пристроїв і не готові вкладати гроші в даний вид контестном реклами. Частка бюджетів на ці цілі – менш 1% від загального бюджету на рекламу.

Показники конверсії у неадаптованих під mobile сайтів наступні:

смартфони – 1,34%;
планшети – 2,18%.
З показниками конверсії у адаптованих під mobile сайтів ситуація більш райдужна:

смартфони: + 56% в порівнянні з попереднім показником;
планшети: + 24% в порівнянні з попереднім показником.

( “Медійна реклама: Десктоп vs мобільні – реалії українського ринку” Іван Федоров, Admixer).

висновки:
експериментуйте з відео як в рекламі, так і при створенні Лендінгем;
оптимізуйте сайти під мобільні пристрої;
використовуйте комплексний підхід у просуванні;
не вигадувати велосипед – будьте простіше і зрозуміліше;
не бійтеся перерозподіляти бюджети на користь реклами на мобільних пристроях;
не бійтеся експериментувати, адже криза це ще один привід для інновацій.
Слідкуйте за нашими оглядами і не пропускайте значущі заходи галузі 🙂

Peace!