Оформити заявку

ТОП 10 соціальних мереж в світі

ТОП 10 соціальних мереж в світі - Фото 1
21/01/2014
admin

Історія соціальних мереж почалася в 1995 році з появою американського порталу Classmates.com. Даний проект мав певний успіх, а креативність його задуму була обділена увагою – незабаром світ побачили ще кілька десятків аналогів цього сайту. Чи то з недостатнім розвитком інтернету, то чи з інших причин, але справжню популярність подібні проекти почали купувати приблизно з 2003-2004 року так як і просування в соціальних мережах.

Які ж з проектів соціальних мереж отримали найбільше визнання користувачів у світі?

Уявімо список десяти найбільш популярних з них:

  1. Facebook. Дивно популярний проект, який зібрав 1,4 мільярда користувачів, і скільки ж грошей, а також кілька скандалів, пов’язаних з конфіденційністю даних його учасників. Про його популярність і залучення в життя людства говорить той факт, що сторінки даного проекту представлені більш ніж на шістдесят мовами.
  2. YouTube. Краще один раз побачити – ось секрет популярності даного ресурсу. Причому переглянути все те, що пропонують нам 1 мільярд зареєстрованих користувачів YouTube, не представляється можливим. Поки ви дочитаєте цю статтю, на YouTube заллється більше 30 годин відео.
  3. Qzone – зроблено в Китаї! Вкрай сумнівно, що саме дефіцит «невіртуального» спілкування, як вважають деякі психологи, послужив мотивацією для реєстрації понад 600 мільйонів жителів Китаю в цій соціальній мережі.
  4. Sina Weibo – своєрідний гібрид Facebook і Twitter, також китайського виробництва. З 2009 по 2014 рік встиг зібрати на своїх сторінках трохи більше 500 мільйонів чоловік.
  5. Twitter. Сервіс з безтурботним назвою, яке в перекладі з англійської означає «щебетати», зумів перетворити визнання 500 мільйонів чоловік в 168 мільйонів доларів виручки за третій квартал 2013 року за даними авторитетного журналу «Forbes».
  6. Google+. Після численних поневірянь і пошуків на терені соціальних мереж, починаючи з 2003 року, пошуковий гігант в середині 2011 року представив світу останній на даний момент варіант соціальної мережі – Google+. За два з половиною роки набралося красиве число в 333 мільйони користувачів, що вельми непогано для такого молодого віку.
  7. LinkedIn. Соціальна мережа з більш ніж десятирічною історією, орієнтована на представників бізнесу. Пропонується своїм 259 мільйонам користувачів на 20 мовах, забезпечуючи зручний обмін важливою інформацією – пошук кампаній за сферами діяльності, надання професійних резюме, публікацію вакансій і інші затребувані бізнесом дані.
  8. VK. Найулюбленіша соціальна мережа на пострадянському просторі, яка набрала 228 мільйонів користувачів. Пропонує безліч зручних сервісів для простих користувачів і представників бізнесу. Відома періодичними проблемами, що виникають через розміщення на її сторінках різного з міркувань цензури, а також інтелектуальної власності, матеріалів. Хоча, можливо, саме тому її і люблять?
  9. Ren Ren. Студентська китайська соціальна мережа, що включає в себе 194 мільйони облікових записів. Відрізняється підвищеними вимогами цензури до опублікованих матеріалів. До слова, заборонена фраза «розстріл на площі Тяньаньмень».
  10. Instagram. Додаток з обміну медіа-матеріалів – відео та фото. У 2012 році придбано лідером нашого списку – компанією Facebook. Свою перевагу Instagram віддали 150 мільйонів користувачів. Одного разу компанія «відзначилася» оголошенням прав на всі завантажені її користувачами фотографії, що викликало однозначну протест і втрату трафіку. Як наслідок – вибачення від Instagram за «неправильно зрозумілу формулювання» правил користувальницької угоди.

social-networks-Full1

Соціальні мережі сьогодні – це затребувані майданчики для спілкування і побудови взаємин між людьми, обміну цікавою інформацією самих різних форматів – текстом, відео або фото, а також різними думками про ту чи іншу подію, явище чи предмет. Також, кожне публічне місце – це ласий шматочок для будь-якого бізнесу. Саме тому соціальні мережі знаходяться під пильною увагою людей з ділової сфери, так як дані, що стосуються інтересів і захоплень користувачів, являють собою безцінну ін