Оформити заявку

Типи рекламних стратегій в Яндекс.Директ

Типи рекламних стратегій в Яндекс.Директ - Фото 1
15/10/2013
admin

Для кожної рекламної кампанії в Яндекс.Директ можна вибрати певний вид стратегії: з ручним керуванням ставками, коли рекламодавець має масу інструментів для гнучкої настройки показу оголошень, і автоматичні стратегії, що дозволяють в кілька кліків налаштувати рекламну кампанію відповідно до бажань рекламодавця і розміром бюджету.

Щоб вибрати відповідну стратегію для вашої рекламної кампанії, розглянемо їх більш детально.

Стратегії, що передбачають ручне управління ставками
Найвища доступна позиція. При цьому оголошення розміщуються на найвищій з можливих позицій при обраної ціною за клік. По кожному ключевику рекламодавцем призначається ціна за клік, якій і буде обмежуватися висота позиції показу оголошень. Тобто, зазначена стратегія не гарантує показ оголошень на перших місцях або ж в спецрозміщенні, якщо ціни за клік для цього недостатньо.
Показ в блоці за мінімальною ціною. Дана стратегія дає можливість рекламодавцеві зробити вибір одного або двох блоків розміщення, в яких оголошення будуть показуватися за найменшою ціною за клік. Подібні покази ефективні при бажанні рекламодавця заощадити кошти на рекламну кампанію.
Можливі два варіанти настройки цієї стратегії:

Включити в спецрозміщенні, коли при достатній ціною за клік оголошення розміщено на позиції з найменшою ціною в спецрозміщенні. Якщо ж ставка за клік недостатня для спецрозміщенні, оголошення здасться на найвищій позиції в блоці, відповідному ставкою.

Включити в спецрозміщенні і «гарантії». При достатньому розмірі ставки оголошення показується в спецрозміщенні, якщо ж ставка занадто низька для спецрозміщення, але дозволяє показ в «гарантії», оголошення буде розміщено на позиції з найменшою ціною в гарантованих показах.

Зверніть увагу, що оголошення за мінімальною ціною показуються тільки в обраних блоках. В інших блоках вони будуть показані на найвищих доступних позиціях.

Показ під результатами пошуку. У цій стратегії оголошення будуть показуватися тільки в блоці оголошень, розташованому під результатами видачі пошуку. Така позиція зручна, якщо потрібно знизити кількість кліків по оголошеннях в спецрозміщенні. Це доречно, якщо оголошення призводить більше клієнтів або замовлень, ніж є можливість обслужити.
Показ оголошення під результатами пошуку можливий на наступних позиціях:

На найвищій доступній позиції в блоці гарантованих показів – висота позиції обмежена тільки ціною, вказаною рекламодавцем;
Показ за мінімальною ціною – оголошення прагне зайняти позицію за найменшою ціною в блоці гарантованих показів;
Незалежне керування для різних типів майданчиків. При використанні цієї стратегії рекламодавець отримує можливість роздільного управління ціною за клік на пошукових і тематичних майданчиках на рівні однієї кампанії, а також відключення показів на пошуку і створення окремої кампанії для тематичних майданчиків РМЯ.
Рекламодавцем призначаються ціни за ключовими фразами, орієнтовані на прогнози системи, якщо раніше за даними фразам ще не було показів.

При відключених показах на пошукових майданчиках можливий вибір з чотирьох стратегій:
Максимальний допустимий об’єм – забезпечує максимальне охоплення аудиторії за вказаною ціною за клік;
Тижневий бюджет – вказується бюджет на тиждень і бажані результати кампанії: максимум кліків або цільових візитів;
Середня ціна за клік – для отримання максимуму кліків за середньою ціною;
Тижневий пакет кліків – отримання певної кількості переходів на тиждень за мінімальною ціною.
Можна також не відключати покази оголошень на пошуковій видачі, одночасно застосовуючи до цієї ж кампанії стратегії «Найвища доступна позиція», «Показ під результатами пошуку» і «Показ в блоці за мінімальною ціною».

автоматичні стратегії
Ці стратегії передбачає ефективний розподіл витрат на кампанію в межах заданого бюджету на тиждень.

Можливі кілька режимів стратегій:

Максимальна кількість кліків – кошти розподіляються системою так, щоб рекламодавець отримав в рамках бюджету максимальну кількість переходів на сайт;
Максимальна конверсія – система прагне до отримання найбільшої кількості кліків по фразам, переходи за якими найчастіше закінчуються конверсією.
Середня ціна за клік. Дана стратегія спрямована на максимальне отримання кількості кліків за певну суму. Це зручно, коли рекламодавець чітко знає, скільки коштів він готовий віддати за відвідувача.
Тижневий пакет кліків. Завдяки використанню цієї стратегії можна отримати задану кількість кліків на тиждень, зводячи витрати коштів до мінімуму. Це доречно при бажанні скоротити витрати для досягнення певного фіксованого результату.
Використання різних стратегій дозволяє оптимізувати витрати для досягнення певних цілей і тим самим збільшити рентабельність інвестицій в рекламну кампанію, проведену в Яндекс.Директі. Довіртеся системі і залиште їй планування витрат на рекламну кампанію протягом тижня або ж спробуйте самостійно вибрати кращі позиції і ціни за клік для ваших оголошень. Також ви можете здійснювати просування сайту через яндекс директ, що значно підвищить рейтинг вашого веб-ресурсу.