Оформити заявку

Тимчасовий таргетинг в AdWords. тонкощі настройки

Тимчасовий таргетинг в AdWords. тонкощі настройки - Фото 1
26/11/2013
admin

Кінцевий рівень ефективності рекламних оголошень залежить від безлічі параметрів, які рекламодавцям в Google AdWords доводиться сумлінно налаштовувати під кожну рекламну кампанію. Однак, неабиякий перелік інструментів хоча і дозволяє знаходити індивідуальний підхід до самих різних представників багатоликої цільової аудиторії, а й одночасно створює певну складність в оволодінні кожним з них. Тому алгоритми їх використання будуть корисні починаючим маркетологам.

Наприклад, функція часового таргетингу, завдяки якій можна задавати час, а також дні показу оголошень, безсумнівно, представляє цінність для досвідченого рекламодавця. Але деякі закономірності при її налаштування часто вводять новачків в оману.

Припустимо, аналіз статистичних даних показав, що ранкові кліки по вашим оголошенням не приносять замовлень. Відповідно, ви бажаєте налаштувати їх показ з 12:00 до 06:00.

Для цього в інтерфейсі ви заходите в «Налаштування кампанії», далі «Планування показів», натискаєте кнопку «Змінити планування показів» і, швидше за все, ставите час показу оголошень з 12:00 до 06:00.

Але дані установки будуть класифіковані Google AdWords, як помилкові, тому як він вважає, що день починається саме з 00:00 – т. Е. Початок показів має відповідати більш раннього часу, ніж їх закінчення.

А рішення проблеми полягає в установці декількох планів показу рекламних оголошень:

– з 12:00 до 00:00
– з 00:00 до 06:00.

За замовчуванням ця опція встановлена ​​на кожен день тижня, але в списку ліворуч з меню, що випадає можна вибрати необхідні дні тижня – наприклад, тільки лише будні або виключно вихідні дні.

Також в Google AdWords можливо коригування ставок за часом.

Ця функція буде актуальна при зниженні рівня замовлень по оголошеннях в певні часові проміжки.

Наприклад, якщо з 15:00 до 17:00 активність замовлень падає (через повернення основної маси людей з роботи додому), можна зменшити ставку на 50%.

Для цього потрібно створити окремий список на вказаний часовий період, натиснути кнопку «Встановити коригування ставок», що знаходиться поруч зі створенням списків, і потім встановити в значення у відсотках, на яке потрібно знизити або ж підвищити ставку.

Труднощі на різних етапах настройки показу оголошень – явище вкрай поширене для початківців.

Зате усвідомлення всіх ваших можливостей здатне значно збільшити вашу активність, розширити рамки впливу на цільову аудиторію і привести до успіху. Виведіть ваш веб-ресурс в ТОП за допомогою реклами в google adwords.