Оформити заявку

Структурування аккаунта – ефективність класифікації компаній

Структурування аккаунта – ефективність класифікації компаній - Фото 1
10/09/2013
admin

Готуючи рекламні кампанії в акаунті Google AdWords, слід заздалегідь задуматися про правильну їх класифікації.

Вірний підхід до планування структури аккаунту дозволить більш ефективно керувати ним надалі, зменшить витрати часу на досягнення певних цілей, істотно відіб’ється на кожному етапі ведення рекламних кампаній.

Структурування аккаунта можливо здійснити за двома принципами.

Упорядкування тим рекламних оголошень в кампанії.

Cравнім рекламну кампанію і шафа для одягу. Структуру поділу тим оголошень в межах однієї рекламної кампанії тоді можна співвіднести з відділами в шафі. Кожному відділу відповідає певна одяг (штани, сорочки, білизна, шкарпетки і т. Д.). Так і в кампанії – можливо поділ оголошень по групах або ключовими словами, що в підсумку дозволить більш точне відбудування таргетингу на тих, хто шукає послуги або продукти клієнтів.

Виділені групи оголошень в АдВордса також можуть піддаватися сегментації і поділу. Наприклад, ви продаєте комп’ютерну техніку і поділили рекламний бюджет між трьома кампаніями – ноутбуки, нетбуки і ультрабуки. Так як асортимент ноутбуків представлений безліччю брендів, має сенс націлити на можливих покупців ноутбуків певних марок і розділити цю кампанію на групи оголошень по виробникам. А в кожній групі, в свою чергу, може мати декілька різних варіантів оголошень з різними ключовими словами.

Можна створити кілька варіацій оголошень в одній групі з використанням одного ключового слова і під час рекламної кампанії відібрати більш ефективний варіант. Наприклад, в одному оголошенні може згадуватися безкоштовна доставка, в другому – акцентуватися увага на вигідною ціною, в третьому – вказуватися висока продуктивність ноутбука.

1111111111111111111111

Додаткова оплата за сегментацію не стягується, тому що ліміт бюджету визначається на рівні рекламної кампанії. Слід лише пам’ятати, що збільшення кількості ключових слів і призначення для них ставок призведе до більш швидкого витрачання бюджету.

Класифікація рекламних кампаній по Медійній і пошуковій мережах.

В інтересах Google зробити так, щоб вашою рекламною кампанією було охоплено максимальне число користувачів. Відповідно, проводитися кампанія буде як в пошуковій, так і в Медійній мережі. З огляду на те, що Медійна і пошукова мережі – це абсолютно різні сфери, тут необхідно поділ кампаній за цими критеріями.

Використовуючи таку модель структурування, ми отримуємо наступні переваги – ведення окремої статистики контекстної реклами в кожній з мереж, більш деталізовані звіти, охоплення цільової аудиторії різними способами.

Способи залучення потенційних клієнтів в Медійній мережі:

  • підбір ключових слів і тем, що цікавлять певні групи користувачів;
  • обрання певних сайтів і сторінок (можна блокувати ресурси, де ви не бажаєте розміщувати медійну рекламу);
  • використання ремаркетингу (оголошення показуються тим користувачам, які вже відвідували ваш ресурс).

Пошукова мережа – це сукупність пошукових сайтів, що належать компанії Google або її партнерам, де може показуватися ваша реклама. Вибір показується реклами відбувається згідно введеним користувачами пошуковим запитам. Наприклад, при пошуковому запиті «ноутбук» може показуватися ваше оголошення, в якому дане слово є ключовим.

Відповідно до згаданих вище критеріями і можна будувати структуру ваших рекламних кампаній.

Пам’ятайте, що від того як Ви налаштували свій аккаунт – залежить результат всієї рекламної кампанії.

Класифікація груп оголошень всередині кожної кампанії спростить збір статистики і управління аккаунтом в цілому. Саме завдяки структуруванню аккаунта можна адекватно оцінити загальний хід рекламних кампаній і визначити, в якому напрямку слід рухатися, які складові елементи кампаній вимагають оптимізації, а які працюють добре.