Оформити заявку

Що дає веб-аналітика інтернет-проекту?

Що дає веб-аналітика інтернет-проекту? - Фото 1
30/07/2013
admin

Ні для кого не секрет, що в останні роки відзначено значне зростання конкуренції серед веб-ресурсів. Тому сьогодні для успішного ведення бізнесу в мережі недостатньо просто створити інтернет-магазин, корпоративний сайт або інтернет-портал. Необхідно перебувати в постійному розвитку, йти в ногу з часом. Іншими словами, сайт повинен «жити», змінюватися під свою аудиторію і повністю відповідати цілям, заради яких він був створений. При цьому вибір інструментів для просування ресурсу, повинен бути підібраний відповідно до аналітичними дослідженнями. Саме з цієї причини веб-аналітика є найважливішою і невід’ємною частиною ефективного функціонування будь-якого інтернет-проекту.

На жаль, сучасні реалії такі, що більшість власників інтернет-ресурсів не володіють достатньою інформацією про переваги використання інструментів веб-аналітики. Тому для багатьох веб-аналітика є еквівалентом статистики відвідуваності сайту, не більше. Насправді ж, можливості, які надають сучасні системи аналітики, величезні. Але головне, вони дозволяють знайти відповіді на питання, які виникають при спробі з’ясувати, чому інтернет-ресурс працює не так ефективно, як було заплановано під час його созданія.Что дає веб-аналітика інтернет-проекту

Наприклад, у всьому світі все більшу популярність завойовують системи, здійснюють відстеження процесу взаємодії користувача і інтернет-ресурсу. Завдяки своїй інформативності, такі системи поступово витісняють традиційні сервіси статистики і аудиту сайту. І це не дивно, оскільки складно переоцінити користь, яку приносять теплові карти фіксації уваги відвідувача на сторінці, відеовзаімодействія з сайтом, історії переходів по сторінках інтернет-ресурсу або виміри часу, яке проводять відвідувачі на тій чи іншій сторінці.

За допомогою теплових карт можна дізнатися найцікавіші для відвідувачів місця сайту, запис руху курсора продемонструє наочно переваги або недоліки навігації і так далі.

Ця інформація допоможе зрозуміти, що дійсно необхідно потенційному споживачеві і своєчасно задовольнити його потреби.

Одним з найбільш важливих питань, яке може бути відкоректований за допомогою веб-аналізу, є виявлення найбільш рентабельних джерел залучення клієнтів на сайт. Визначення таких джерел дає можливість істотно знизити витрати на рекламу.

Що ми можемо зробити, використовуючи дані систем веб-аналітики:
підвищити рівень доходів від інтернет-проекту;
істотно знизити рівень витрат на рекламні кампанії;
підвищити лояльність відвідувачів.
Для цього необхідно:

встановити як мінімум дві незалежні одна від одної системи аналітики (наприклад, яндекс.метрика і Google Analytics);
систематично збирати інформацію;
піддавати зібрану інформацію аналізу;
на основі аналізу приймати рішення.
На практиці стандартні звіти дозволяють проаналізувати аудиторію, відвідувати сайт, виявити співвідношення постійних і нових відвідувачів і, при необхідності, усунути дисбаланс.

Не слід допускати, щоб ресурс був цікавий виключно для постійних клієнтів. Залучення нової аудиторії за допомогою додаткової реклами, систем лояльності та всіляких акцій, допоможе розширити коло споживачів і, як наслідок, збільшити дохід від інтернет-проекту.

Аналіз географії користувачів дає можливість виявити місця знаходження цільової аудиторії і знизити витрати на рекламу шляхом правильного розподілу бюджетних коштів в області, де продукт або послуга дійсно необхідні.

Важливим в веб-аналітиці є показник швидкості завантаження сторінки. Практика показала, що відвідувач очікує відкриття сторінки, як правило, не більше 5-7 секунд, після чого, йде на інший ресурс. Аналіз звіту швидкості завантаження сторінок допоможе своєчасно усунути неполадки і утримати увагу потенційного клієнта.

Крім перерахованого вище, за допомогою інструментів веб-аналітики можна виявити: популярне в змісті, показник відмов, ефективність рекламних джерел, кількість конверсій, досягнення цілей користувачами і багато іншого. Звичайно, кожен сайт індивідуальний, має свої певні цілі і завдання, тому не існує єдиного шаблону для оцінки ефективності будь-якого інтернет-ресурсу.

Завжди слід пам’ятати, що аналізувати веб-ресурс необхідно виходячи з очікувань користувачів, саме від реакції потенційної аудиторії залежить, буде ваш бізнес в мережі успішний чи ні. І якщо узагальнити і проаналізувати всі отримані дані, можна побачити реальну картину ефективності роботи при просуванні сайту в інтернеті.

Отчеты систем аналитики, как рентгеновские снимки, показывают те моменты, которые мешают интернет-проекту развиваться и выполнять поставленные задачи. Выявляя и устраняя такие «проблемные» места, можно быстро и эффективно внести корректировки в стратегию продвижения интернет-проекта, а также сэкономить силы и деньги, затрачиваемые на  рекламные кампании. Таким образом, веб-аналитика позволяет достичь совершенно нового уровня оценки качества и эффективности работы любого интернет-ресурса, что в свою очередь, становится залогом успешного развития бизнеса в сети.