Оформити заявку

SEO проти контекстної реклами. Хто кого?

SEO проти контекстної реклами. Хто кого? - Фото 1
04/10/2013
admin

Існує багато методів просування бізнесу в інтернеті, найпопулярніші серед них – SEO і контекстна реклама. У статті ми розглянемо переваги і недоліки цих методів, а також принципові відмінності між ними. Чи варто робити упор на SEO-оптимізацію сайту або приділяти більше уваги контекстній рекламі? Це залежить від специфіки бізнесу, розміру бюджету і тривалості рекламної кампанії. Розглянемо ж основні особливості при використанні цих методів просування сайту.Переваги контекстної реклами:
Час. При використанні контекстної реклами користувач бачить оголошення відразу ж після оплати. Тобто ефект видно в перші дні або навіть години роботи. При використанні ж SEO-методів просування, ефект залучення нових клієнтів буде досягнутий протягом півроку. Це пов’язано з тим, що пошукові системи повинні проіндексувати контент, так би мовити «відгукнутися», а це займе певний час.
Орієнтування. Контекстна реклама дозволяє показувати рекламу в певних містах і в заданий час (наприклад, до вас надійшла велика партія товару і потрібно її в оптимальні терміни збути). Цей факт є безумовною перевагою при виборі цільової аудиторії і термінах залучення нових клієнтів.
Масштабність. Можливість використання малого бюджету для перевірки ефективності капіталовкладень. При досягненні бажаного результату, можна збільшити бюджет до необхідних розмірів, що дозволить уникнути недоцільних витрат. SEO не надає такої можливості, так як оцінити результат вийде вже тільки тоді, коли в проект буде вкладено серйозні кошти і час.
Керованість. Є безліч налаштувань і таргетинг, що дозволяють здійснювати оперативне управління вашою рекламною кампанією. При використанні SEO це займе довгий час і складно спрогнозувати результат.
Ефективно для малого бізнесу. SEO вимагає серйозних капіталовкладень на початковому етапі і залучення до роботи фахівця на термін до півроку. При використанні ж контекстної реклами, підприємець при наявності певних навичок має можливість самостійно вести рекламну компанію.
Гнучкість. У вас завжди є можливість призупинити або ж змінити масштаби рекламної кампанії. При використанні SEO це практично неможливо.
Переваги SEO просування:
Ціна переходу. Вартість одного кліка в рази нижче, ніж при використанні контекстної реклами. На початковому етапі вона досить висока, але з часом значно знижується.
Ступінь довіри. З боку психології, коефіцієнт довіри до реклами набагато нижче, ніж до природної видачі за запитом. У зв’язку з цим використання SEO-просування принесе більше переходів, ніж контекстна реклама при інших рівних параметрах.
Доопрацювання сайту. При використанні SEO, ваш проект стане значно краще внаслідок його оптимізації, починаючи з наповнення унікальним і цікавим контентом, закінчуючи поліпшенням логічної структури сайту; кращої і оптимальної індексування пошуковими системами. Це, безсумнівно, збільшить конверсію сайту.
Відсутність цінової конкуренції. Більше стабільності в плані бюджету і кліків.
Приклад. Фірма, що займається продажем торгового обладнання, використовує одночасно і контекстну рекламу, і SEO-просування по одним і тим же пошуковим запитам. Ціна контекстної реклами – 17300 грн (цю суму компанія платить за 4280 переходу на сайт, вартість одного переходу – 4.04 грн). Вартість SEO-просування 19200 грн (щонайменше 11500 переходів, ціна переходу – 1.67 грн).

У випадку з SEO-просуванням у вас є більше потенційних клієнтів і менше вартість кожного з них.

Але потрібно також враховувати конверсію (яка, в даному випадку, вище при використанні контекстної реклами) і можливість недобросовісних конкурентів використовувати ваші кошти, навмисно натискаючи на посилання даремно і витрачаючи ваш бюджет.

На нашу думку, для найбільш ефективного просування сайту необхідно поєднання даних методів, компенсуючи недоліки першого перевагами другого.

Автор: Сергій Шірокун