Оформити заявку

SEO – ключ до досягнення мети

SEO – ключ до досягнення мети - Фото 1
25/06/2013
admin

Для початку давайте розберемося, навіщо взагалі просувати сайт і як це робиться.

Всі ми хочемо, щоб про нас знали і вважали за краще саме наші товари або послуги, незалежно від того, чим Ви займаєтеся: продажем меблів, техніки або просто граєте на фортепіано. Для того, щоб про Вас дізналися, необхідно якось виділятися з неймовірної кількості конкурентів. Але як? Звичайно ж – реклама! Існує величезний вибір видів реклами: зовнішня реклама, медіа, реклама в пресі, піар-акції і т. Д. Напевно, самим природним виглядом є позитивні відгуки Ваших споживачів. Хоча не думаю, що це дасть саме тих результатів, які Вам потрібні. У наш час найбільш ефективним місцем для реклами залишається інтернет, тому що практично вся інформація зараз черпається саме звідти.

Якщо Ви все-таки вирішили вибрати саме інтернет-рекламу, створили сайт Вашої компанії, але не отримали бажаного позитивного результату. Чому? Тому, що Вашому сайту потрібні відвідувачі. Але звідки їх узяти? Перш за все сайт повинен бути цікавий споживачеві. В цьому випадку приходить на допомогу SEO, що є ключем до вирішення даної проблеми.

Що це таке: SEO (Search Engine Optimization) – це комплекс заходів, спрямованих на підняття позицій сайту, в результатах видачі пошукових систем, по потрібним Вам запитам.

Для того, щоб сайт мав великий рейтинг, необхідно потрапити на перші сторінки видачі пошуку, так як в основному користувачами використовується тільки вони. Для отримання даних результатів, проводиться величезна кількість маніпуляцій, які краще доручити досвідченим фахівцям в області SEO.

Оптимізацію слід розділити на: внутрішню і зовнішню.

Внутрішня оптимізація – це найважливіший етап, без якого просто не буде можливим просування сайту в ТОП. Внутрішня оптимізація стосується безпосередньо інформації, яка міститься на ресурсі.

Починається внутрішня оптимізація зі складання «семантичного ядра» (набір ключових слів і словосполучень, що описують товар, послуги, які пропонуються на сайті, так само опис діяльності компанії). Семантичне ядро ​​- це бізнес-план, згідно з яким і буде проводитися просування.

Початкова мета – зробити сайт максимально привабливим для пошукових роботів (ботів), які проводять збір даних про сторінки і їх оновлення. Перш за все, необхідно попрацювати з мета-тегами (тег Title, мета-тег Desciption, мета-тег Keywords).

Тег Title – це короткий опис сторінки, яке буде відображатися при видачі пошуку. У 50-80 символів варто максимально вкласти сенс сторінки сайту. Бажано використовувати ключові слова, зібрані в семантичному ядрі.

Мета-тег Desciption містить в собі опис сторінки і допомагає пошуковій системі правильно орієнтуватися при оцінці Вашого сайту. До написання потрібно поставитися серйозно, так як багато пошукові системи показують його при видачі результатів пошуку, в вигляді текстового опису під назвою сайту. Користувач з цього опису вже зможе оцінити, чи потрібна йому інформація, яка знаходиться на сайті.

Мета-тег Keywords – ключові слова, які використовуються на даній сторінці сайту.

Дуже важливим є оптимізація сайту під користувача, а саме наповнення ресурсу потрібною інформацією, цікавим і унікальним контентом. Сайт повинен бути з максимально зручною структурою та навігацією.

Зовнішня оптимізація – це просування сайту, спрямоване на нарощування маси, тобто збільшення кількості зовнішніх посилань, що ведуть на Ваш сайт.

Отже, де їх взяти? Існує безліч способів, таких як: реєстрація в каталогах, дошках оголошень і т. Д., Але це не дасть відчутних результатів. Тому найефективніше користуватися біржами посилань.

Біржа посилань – це сервіс купівлі-продажу посилань. Їх існує дуже багато, найефективнішими на даний момент є такі біржі як: Sape, MiraLinks, RotaPost, Gogetlinks і інші. На біржах вебмастера виставляють на продаж місця на своїх сайтах. Але вибрати серед них якісний сайт, на якому розміщуватиметься Ваше посилання, дуже складно. Вибирати сайти необхідно відповідною тематикою просуваються запитів (семантичне ядро, яке використовується для внутрішньої оптимізації). Також, не кожен ресурс, на якому пропонується місце для розміщення Вашого посилання, може похвалитися хорошими показниками (ТІЦ, PR, Alexa Rank). Сайт та сторінка обов’язково повинні бути проіндексовані (внесення пошуковими роботами інформації про сайт та сторінках в базу пошукових систем). Обов’язковою є наявність якісного контенту на сторінці. Хоч це і дуже копітка і тривала робота, але вона приносить дуже хороший результат.

Таким чином, для досягнення бажаного результату, необхідно попрацювати, все оптимізувати і налаштувати. Це і є ланцюжок, що веде до успіху, до кожної ланки якої, потрібно підходити з акуратністю і належною увагою.

І пам’ятайте, що мета виправдовує засоби!