Оформити заявку

Розширення оголошень. Як і навіщо?

Розширення оголошень. Як і навіщо? - Фото 1
30/08/2013
admin

Контекстна реклама в Google AdWords – відмінний спосіб зацікавити потенційного клієнта. Збіг сфери інтересу користувача і тематики показуються оголошень максимально збільшують ймовірність переходу по оголошенню. Однак, довівши свою ефективність, оголошення в контекстній рекламі постійно піддаються змінам, вдосконалюючись відповідно до запитів користувачів.

Одним із способів підвищити конверсію оголошень є використання розширень. За допомогою адрес, інтерактивних номерів телефонів і додаткових посилань в оголошенні можна краще ознайомити користувача про пропоновані вами послуги і необхідної контактної інформації, тим самим істотно підвищивши вірогідність його переходу в категорію цільової аудиторії.

Залежно від того, що саме вами рекламується, і чого ви очікуєте від клієнта, і слід вибирати необхідний тип розширення.

Адреси, а також номери телефонів в оголошенні дозволять клієнту швидко зв’язатися з представниками компанії, відвідати офіс або магазин. Завдяки інтерактивним номером телефону, який буде відображатися у вигляді кнопки «подзвонити» на пристроях високого класу, що мають стільниковий модуль і повнофункціональний браузер, користувач заощадить час, який міг би витратити, набираючи номер. При цьому оплата за клік по такому розширеному оголошенню буде відповідати ціні за клік по звичайному текстовому об’явленію.Расшіреніе оголошень. Як і навіщо

Паралельно можна вести докладну статистику по кліках в кожній частині вашого оголошення – наприклад, скільки людина натиснули на заголовок оголошення та скільки – на кнопку дзвінка. У кожну групу і кампанію оголошень можливе додавання до двадцяти телефонних номерів, є функція планування – визначення дня тижня і часу, в які буде показуватися номер телефону.

Додаткові посилання рекламуватимуть не тільки цільову сторінку, але і інші релевантні розділи вашого сайту. З їх допомогою користувач матиме можливість переходу на будь-яку зацікавила його сторінку.

На звичайних або планшетних ПК і ноутбуках можливий одночасний показ до шести додаткових посилань, а на мобільних пристроях з повнофункціональним браузером – не більше чотирьох. До додаткових посиланнях можна додати опис сторінок: як вручну, так і автоматично, що підвищить релевантність реклами.

Переваги оголошень з додатковими посиланнями очевидні – користувачеві пропонуються найпопулярніші сторінки сайту з описом і зручна навігація по ним, додавання додаткових посилань проводиться незалежно від текстових оголошень і їх змін, URL посилань легко змінюємо відповідно до плином торгових акцій і спеціальними пропозиціями.

Як і в випадку оголошень з телефонними номерами та адресами, можливо ведення докладних звітів і по оголошеннях з додатковими посиланнями – моніторинг кліків по різних частинах оголошень при показі з певною посиланням, причому статистика при зміні посилань не видаляється.

Соціальні розширення – це можливість підключення сторінки Google+ до аккаунту Google AdWords. Поруч з оголошеннями буде відображатися кнопка +1, натискання на яку буде розглядатися, як схвалення матеріалу користувачами. Високі показники лічильника числа натискань викликатимуть довіру користувачів, роблячи позитивний вплив на CTR. В середньому кількість переходів на рекомендований матеріал підвищується на 5-10%.

Можливе застосування відразу декількох розширень для оголошень в контекстній рекламі. Однак слід пам’ятати – розширення мають свої пріоритети. Наприклад, у додаткових посилань пріоритет вище, ніж у адрес.

Думки експертів про розширення оголошень досить однозначні. «Використання розширень в оголошеннях контекстної реклами – це шанс більш глибоко проінформувати потенційного клієнта про ваші можливості.» – вважає фахівець з контекстної реклами Валерій Гирда.

Висновок – застосовуючи різні типи розширень, змінюючи націлювання і варіюючи моделями тарифікації, роблячи висновки на основі отриманої статистикою, можна домогтися максимальної віддачі від оголошень контекстної реклами.