Оформити заявку

Розширені сніппети: як їх робити і навіщо вони потрібні сайту

Розширені сніппети: як їх робити і навіщо вони потрібні сайту - Фото 1
06/12/2013
admin

У даній статті ми розглянемо розширені сніппети і навчимося їх створювати. Сніппет в перекладі з англійської означає фрагмент, уривок. Це і є фрагмент тексту, що відображається кожен раз в результаті пошуку інформації. Знизу перед вами типовий приклад сниппета, як він виглядає в пошуковій системі Google.

 

Сніппети виводяться за запитами користувача, і з цього короткого уривку людина вирішує, відвідати йому вашу сторінку чи ні. Про корисність, надійності, цінності інформації судять саме по сніпетів.

Якщо ваш блог написаний на движку Word Press, то в обов’язковому порядку у вас встановлений модуль All in One Seo Pack (один з найбільш популярних, який призначений для SEO оптимізації і просування сайту, використовуючи його, ви можете як створити заголовок сайту, сторінок, статей і т. д., так і генерувати ключові запити). Тут є поле «Description», де зазначено, що рекомендована довжина опису не повинна бути більше 160 знаків, а назви – 60. Якщо ж опис перевищує зазначений обсяг, то замість нього показується інша, найбільш підходяща по темі, частина статті. Потрібно врахувати цей факт, щоб користувач бачив потрібну для нас інформацію. Для назви те ж саме: довгі заголовки скорочуються і не мають в результаті ніякої користі.

Нещодавно Google ввів доповнення до сніпетів, яке відображається в результатах пошуку. Це фотографія автора (яка з’являється разом із посиланням на статтю зліва).

Для створення розширеного сниппета вам потрібно мати акаунт в Google (якщо його немає – зареєструйте). Потім завантажте фото, яке буде відображатися поруч з усіма посиланнями на ваші сторінки. Також слід змінити Профіль, додавши в нього url посилання на ваші сайти та адресу електронної пошти (потрібно буде підтвердити). Якщо ви все зробили правильно – через деякий період (в середньому тиждень) поряд з описом з’явиться ваш аватар. І не обов’язково це буде фотографія; в залежності від специфіки сайту або ж конкретного запиту, можна завантажити карту, відеоролик, контактні дані, зображення товару і т. д.

Для чого ж це потрібно? Текст, що асоціюється з конкретним автором, вважається краще, ніж той, що опублікований анонімно. Також з точки зору користувача, якщо сниппет має аватар автора, то до нього виникає більше довіри і, відповідно, більше шансів що він на нього перейде. Розширений сниппет привертає більше уваги, ніж просто текстовий фрагмент. Опублікована карта Яндекс або Google допоможе комерційному сайту, так як потенційному клієнту набагато простіше його знайти.

Простий приклад розширеного сниппета в Google:

Ви виконали величезну роботу при створенні і просуванні вашого інтернет-ресурсу. Нарешті, він потрапив в довгоочікувані ТОП-10, але кількість переходів залишається вкрай низьким. Причиною цього може бути неправильно складений сниппет. Розглянемо ж, як збільшити його кликабельность. Як він повинен виглядати, щоб у користувача виникло бажання зайти саме на ваш сайт.

Існує кілька основних правил:

Інформативність. У короткому описі повинно бути максимум потрібної користувачеві інформації. Не слід «лити воду», зловживати формулюваннями і специфічною термінологією. Уникайте перенасиченням ключових слів, але варто прописати їх в заголовку.

Привабливість. Людям подобається конкретна інформація, контактні дані, опис виду діяльності. По суті, сниппет – це рекламне оголошення для розкрутки сайту, і наскільки воно буде вдалим, настільки вищі шанси переходу на сайт. Зробіть акцент на вигоді переходу саме на ваш проект, наприклад акції, бонуси, розпродаж і т. Д.

Релевантність. Вміст сайту повинен відповідати вказаному в сніпеті.

Грамотно складений сниппет буде забезпечувати стабільний трафік на сайт, навіть якщо сторінки знаходяться далеко не на перших місцях в пошуковій системі. Як правило, користувачі переглядають перші 10-30 посилань у видачі та переходять на найбільш привабливий варіант.

Що найважливіше – при наявності розширеного сниппета ваш сайт в ранжируванні буде вище конкурентів.