Оформити заявку

Робота з великими масивами даних в Google Adwords

Робота з великими масивами даних в Google Adwords - Фото 1
13/09/2013
admin

У сьогоднішній статті мова піде про роботу з великими масивами даних. Хочу поділитися з вами особистим досвідом. Вважаю, що ці методики будуть дуже корисні тим, хто налаштовує кампанії Adwords для великих інтернет-магазинів з широким товарним асортиментом.

Коли я прийшов на роботу в компанію SeoMarket, мене шокували акаунти з якими мені треба було працювати. Тут були мільйони ключових фраз і десятки тисяч груп оголошень, і без чіткої автоматизації процесу, внесення правок і змін перетворювалося в важку рутину, забирає величезну масу часу!

111

 

Розглянемо, як ж
е слід оперативно вносити зміни і працювати з такою махиною.

Насамперед слід завантажити і встановити редактор Adwords Editor. У докладний опис вдаватися не буду, оскільки для більшості з вас, шановні колеги, це далеко не новина.

А тепер увага! Відкрию вам досить просту, але в той же час геніальну річ! Це поєднання клавіш «Ctrl + H» і «Ctrl + Shift + H». За допомогою першої комбінації ми здійснюємо операцію знайти і замінити, другий – додаємо текст “до” або “після”. Ви навіть не уявляєте собі наскільки ці прості комбінації полегшать процес управління в Adwords Editor.

Наприклад, нам потрібно змінити слова з будь-якого відповідності в широко-модифіковане. Слід натиснути «Ctrl + Shift + H», потім додати перед усіма запитами “+”, потім натискаємо «Ctrl + H» і міняємо «пробіл» на «+ пробіл» і – вуаля !, – все виділені слова стають широко-модифікованими, тільки пам’ятайте, що потрібно вибрати тип відповідності як широкий.

Дані поєднання клавіш також будуть вам корисні для створення облікового запису для великого інтернет-магазину, який має філії в багатьох містах (наприклад, в кожному обласному центрі). У вас з’явиться необхідність додавання назв цих міст до загальних запитам. Наприклад, є загальний запит “купити ноутбук”, а нам слід згенерувати запити “купити ноутбук Львів”, “купити ноутбук Запоріжжя” і т.д. Звичайно, дану операцію можна зробити і вручну, але не в тому випадку коли у вас більше сотні ключових слів. Знову ж таки, в цьому випадку нам на допомогу приходять чудо-комбінації «Ctrl + H» і «Ctrl + Shift + H». За допомогою «Ctrl + Shift + H» ми можемо додати в кінці загального запиту назву міста, а за допомогою «Ctrl + H» будемо міняти його на необхідний місто, при цьому остання дія також можна використовувати як в тексті оголошень, так і в назві груп. Раджу вам також додавати назви виключених для певної кампанії локацій в мінус слова.

Крім усього вищеописаного, для простоти складання оголошень для великої кількості груп, а конкретніше, введення урлов посадочних сторінок в оголошеннях, радимо шукати логіку в цих урлах і для різних категорій товарів і регіонів використовувати «Ctrl + H», що дозволить заощадити ваш час.

І на завершення цієї статті, поділюся з вами важливою інформацією, яка була виявлена ​​під час роботи в контекстній рекламі з одним з найбільших інтернет-магазинів України. Ні для кого не секрет, що у Google Adwords, присутній ліміт кількості слів на аккаунт – 5 млн. Далеко не всі досягали його. Я досяг його маючи в акаунті 3 млн слів. У мене була паніка, тому що потрібно постійно було додавати різні акції, а слова просто неможливо було додати. Згодом переговорів з Google, мною були з’ясовані такі фактори впливу на ліміт ключових слів:

на ліміт впливають мінус-слова;
на ліміт впливають всі (!) слова, коли-небудь додані до облікового запису.

Абсолютно вірно, панове, ви мене правильно зрозуміли, слова вилучені теж враховуються; з чого випливає, що поміняти відповідність лімітованою акаунті неможливо, а видалення будь-якої кількості слів не надасть вам можливість додавати нові.

В такому випадку єдино вірним виходом із ситуації при досягненні ліміту за ключовими словами буде створення нового облікового запису. Sadbuttrue.

Щиро вірю, що матеріал даної статті допоможе вам менше часу приділяти рутинній роботі, а більше займатися новими можливостями.

Також готовий відповісти на всі ваші запитання і дати консультацію по рекламі в Google Adwords.