Оформити заявку

Ремаркетінг – шанс отримати постійних клієнтів

Ремаркетінг – шанс отримати постійних клієнтів - Фото 1
04/09/2013
admin

Як охопити колишніх відвідувачів вашого сайту за допомогою ремаркетингу?
Ситуації, коли потенційний покупець надмірно захоплюється пошуком необхідної речі в мережі, постійно звертаючись до нових ресурсів, пропускаючи і ігноруючи важливу нього інформацію, яка розташована на вже відвіданих ним сайтах, не є рідкістю.

Ремаркетінг – це інструмент, що дозволяє врахувати це явище і звернутися до користувачів, вже відвідав Ваш ресурс і на даний момент переглядають інші сайти або шукають що-небудь в пошуку Google. Велика ймовірність того, що після показу переконливого релевантного оголошення люди знову відвідають Ваш ресурс і зроблять покупку.

Застосування ремаркетингу допоможе здійснити підвищення обсягів продажів, кількість реєстрацій або просування сайту та Вашого бренду, ефективно використовувати наявну інформацію про відвідувачів.

Який принцип дії ремаркетингу?
«Ремаркетінг дозволяє достукатися до тих користувачів, які вже були на сайті клієнта, але покинули його з якихось причин. Зайве нагадування про себе, можливо, зацікавить їх », – зазначив експерт з інтернет-маркетингу.

На сторінки сайту додається фрагмент коду, який називається тегом ремаркетингу, після чого користувачі, які відвідали сайт, автоматично вносяться до списку ремаркетингу. Пізніше, під час перегляду інших сайтів або ж введення пошукових запитів в Google їм показуються Ваші оголошення, релевантні їхнім запитам, що досить часто привертає увагу і переконує користувачів зайти на ваш ресурс. Додаткові ключові слова і коригування ставок для тих, хто вже був на вашому ресурсі, пропозиція знижок і спеціальна інформація збільшать ймовірність переходу на Ваш сайт.

Ремаркетінг можна з успіхом застосовувати для підвищення рентабельності інвестицій вже запущених рекламних кампаній. Ключові слова, що приносять найбільшу кількість трафіку, можна використовувати в ремаркетингу для підвищення конверсії. Також може бути експериментальний підбір ключових слів, що раніше не використовувалися в кампанії.

Гнучкі настройки Google AdWords дозволяють використовувати різні критерії при підборі аудиторії – можлива вибіркова адресація контекстної реклами користувачам, які не сплатили кошик, переглядають інші веб-ресурси або які використовують пошук Google.

Згідно зі статистикою, користувачі частіше роблять покупки на тих ресурсах, які їм уже знайомі, що свідчить про ефективність застосування ремаркетингу. Тобто, в даному випадку цілком застосовна прислів’я «старий друг краще нових двох».