Оформити заявку

Просунь тренд першим: на прикладі iPhone 5S і 5C

Просунь тренд першим: на прикладі iPhone 5S і 5C - Фото 1
17/10/2013
admin

Для складання будь-якого маркетингового плану як мінімум потрібна наявність точного прогнозу щодо даних, на яких він ґрунтується. А на точність прогнозу впливає безліч факторів і подій, сукупність яких вкрай складно передбачити: криза, конкуренція, бюджет і багато інших.

Чим довше ведеться статистика, тим точніше можна робити прогнози – залежність загальновідома. Для розрахунку прогнозів застосовується таке поняття, як динамічний ряд – числові показники, впорядковані в часі і характеризують рівень розвитку певного явища. Щоб зробити розрахунок, потрібно аналітичне вирівнювання динамічного ряду. Тобто, збільшення або зниження рівня будь-якого ряду може бути представлено у вигляді тренда.

Таким чином, зростаючий ажіотаж навколо появи певного брендового продукту або ж сезонно затребувані товари навіть при наявності великої конкуренції – той приклад зростаючого тренду, на підставі якого можна створити маркетинговий план.

Розглянемо просування трендів на прикладі IPhone 5S і 5C. Яким чином можна швидко залучити трафік на сайт або забезпечити продажу даної продукції в інтернет-магазині?
Як відомо, Apple не оголошує назв своїх продуктів аж до офіційної презентації. Тому потрібно бути готовим до оперативного реагування.

Відразу ж після презентації, для комплексного просування сайту, слід підготувати оптимізовану сторінку, розмістивши на ній статтю з детальним оглядом IPhone 5S і 5C, а також їх фотографіями. Текст, як і зображення, повинен бути унікальним і оптимізованим під пошукові запити. На сторінці потрібно розмістити кілька посилань на товар. Згодом потрібне постійне збільшення на ресурсі обсягів контенту, релевантного IPhone 5S і 5C.

Оперативність в даному випадку потрібна з огляду на те, що маса інших ресурсів буде використовувати ажіотаж навколо бренду в якості способу генерації трафіку.

Якщо ж просувати потрібно сезонний товар, попит на який гарантовано зросте в певну пору року: наприклад, кондиціонери, лижі або обігрівачі – підготовку можна і потрібно організувати заздалегідь. Однак поняття сезону також носить відносний характер: наприклад, кілька новорічних днів також мають сезонний статус.

У будь-якому випадку, пік попиту не повинен збігатися з початком seo просування.

Найкраще почати підготовку ще за 3-6 місяців до максимуму пошукових запитів на продукцію – заздалегідь забезпечити закупівлю великих обсягів інформаційних матеріалів про товар і розмістити їх на ресурсі, а також придбати достатню кількість самої продукції. Нарощування обсягів тематичного контенту збільшить кількість «природних» посилань, що сприятиме просуванню ресурсу в період пікового попиту і примножить шанси обігнати конкурентів, а придбана завчасно продукція забезпечить більш «плавний» витрата бюджету.

У разі запізнення зі стартом просування тренда на зростанні попиту або ж при значному залишку нерозпроданого товару може допомогти контекстна реклама, а також різні акції та спеціальні пропозиції.

Однак завчасна підготовка до просування сайту (розміщення відповідного контенту і нарощування природної посилальної маси) показує себе найбільш ефективно і є самим надійним способом забезпечити конкурентоспроможність на ринку.