Оформити заявку

Перегляд оціночних даних щодо охоплення в Медійній мережі

Перегляд оціночних даних щодо охоплення в Медійній мережі - Фото 1
08/10/2013
admin

При веденні рекламної кампанії просування сайту не завадить знати приблизний охоплення аудиторії вашими оголошеннями. Такі корисні дані містяться на вкладці КМС – на ній можна побачити приблизну кількість показів, а також переліку пристроїв, які доступні в Медійній мережі.

Наприклад, вибираючи для будь-якої групи оголошень певний конкретний сайт, ви отримаєте приблизне тижневе кількість показів і пристроїв для цих оголошень. Всі обчислення будуть засновані на ваших налаштуваннях і методах таргетингу, а отримані за ним дані допоможуть визначити, який саме вплив дії з налагодження і таргетування надаватимуть на рекламний охоплення.

Зокрема, дана інформація допоможе визначити межі звуження таргетингу – коли в групу оголошень додано надмірна кількість методів націлювання.

Слід врахувати, що цифри на вкладці КМС не відображають точні обсяги трафіку за оголошеннями, а носять орієнтовний характер.

Вкладка КМС доступна не для всіх типів кампаній, а для наступних: «Пошук і КМС – Все можливості», а також для «Тільки Медійна мережа». Вона буде недоступна, якщо ви використовуєте кампанії іншого типу, а також кампанії, побудовані тільки на ключових словах. Якщо вами використовуються ключові слова крім інших методів, і в розділі «Зміна орієнтування в Медійній мережі» обраний інший метод націлювання, а також в разі використання непідтримуваної інформації може бути завищення оцінки охоплення.

Які саме дані використовуються системою AdWords, а які ігноруються для отримання оцінки потенційного охоплення?
AdWords враховує наступну інформацію: ОС, мова, місце розташування, пристрою, місця розміщення оголошень, види мобільних додатків, планування показу оголошення, а також дані аудиторії – стать, вік, інтереси.

Інформація, яка не враховується системою АдВордса: розміри і формат рекламних оголошень, ставка, бюджет, ключові слова, показник якості, розширення оголошень, списки ремаркетингу, які включають до трьох тисяч відвідувачів, а також виключення з категорій.

Основою для оціночних даних є попередня ефективність. У них не відображаються сезонні коливання і зміни кількості сторінок і сайтів в Медійній мережі.

Яким чином визначається приблизну кількість пристроїв, на яких використовуються мобільні додатки?
Для кампаній, які створені за допомогою «Тільки Медійна мережа», оцінка охоплення аудиторії буде відображатися по окремим пристроїв. Google AdWords використовує унікальні ідентифікатори пристроїв для з’ясування кількості користувачів, що переглянули контекстну рекламу. Даний показник часто буває перевищено по відношенню до реального числа з тієї причини, що у деяких користувачів може бути більше одного пристрою.