Оформити заявку

Отримуємо оперативні дані про продажі з мобільних пристроїв за допомогою E-commerce Dashboard

Отримуємо оперативні дані про продажі з мобільних пристроїв за допомогою E-commerce Dashboard - Фото 1
05/06/2014
admin

У своїй роботі ми використовуємо Google Analytics Dashboard для оперативного моніторингу конверсій з мобільного трафіку і просування в соціальних мережах.

Покрокова інструкція як створювати свій E-commerce Dashboard з прикладом готової зведення – в цій статті.

Google Analytics Dashboard не претендує на роль основного інструменту для аналізу ефективності мобільного трафіку, але добре підійде для зведення основних показників і індикатора різких змін.

Відразу покажу, що у нас повинно вийти в результаті.

Google Analytics ecommerce mobile dashboard

Google Analytics ecommerce mobile dashboard

А тепер по порядку. Починаємо з створення нового користувальницького звіту. У нашому прикладі він буде називатися «Mobile Dashboard»:

2

Після створення звіту переходимо до створення нового віджету. Відстежувати ми будемо мобільний трафік, тому параметри фільтрації трафіку вибираємо відповідні – «Mobile».

3

Зберігши настройки, отримуємо дані про наш доході з мобільного трафіку.

444

Хочете дізнатися яка частка продажів від загальної суми припадає на продажу з мобільних пристроїв? Розміщуємо на Dashboard ще один віджет:

555

Після збереження отримуємо дані про частку продажів з мобільних пристроїв:

666

Потрібно сегментувати дані по мобільному трафіку? Немає проблем. Ось так створюється віджет Google Analytics Dashboard, який демонструє сегментацію за обраними маркетинговим каналам:

777

888

Якщо необхідний ще більш детальний аналіз, можна створити віджет, що виводить, скажімо, 10 кампаній, що приносять найбільший прибуток з мобільного трафіку. Сюди ж можна включити відсоток відмов:

999

10

Серед корисних можливостей Google Analytics Dashboard потрібно виділити віджет, який дозволяє відстежити, власники яких пристроїв приносять нам найбільший прибуток:

11

Результати на прикладі показують, що найбільше прибутку з мобільного трафіку нам приносять власники Apple iPad. На них припадає майже чверть від загального показника .. Ці дані будуть корисні, якщо ви роздумуєте про створення додатка для смартфонів або ж займаєтеся продажем товарів, пов’язаних з гаджетами.

12

Можна копнути глибше і з’ясувати, з яких пристроїв частіше заходять на сайт, зіставивши ці дані з показником відмов. У деяких випадках це може показати наскільки сайт адаптований під той або інший пристрій. Зводимо в таблицю дані по кількості сесій і відсоток відмов серед найпопулярніших пристроїв:

13

Отримані дані допоможуть визначити найбільш популярні пристрої входу на сайт, щоб потім порівняти ці дані з обсягами отриманого прибутку з попереднього віджета. Занадто високий показник відмов за будь-якою девайсу сигналізує про те, що сайт потрібно додатково адаптувати під деякі пристрої:

14

Виводимо ТОП-10 цільових сторінок сайту за кількістю входів, також виводимо для них показник відмов:

17

У нашому прикладі кілька з популярних сторінок мають занадто високий відсоток відмов. Тобто віджет допоміг виявити слабкі місця нашого сайту, на які потрібно звернути увагу.

18

Наостанок проаналізуємо нашу аудиторію. Хочете дізнатися, який контент відвідувачі вашого сайту охочіше читають і з якими сторінками більше взаємодіють? Нам потрібні всього два показники: перегляд сторінок і час перебування на сторінці.

19

20

Зібравши за допомогою налаштувань Google Analytics Dashboard всю необхідну інформацію, її можна впорядкувати на свій смак. Інтерфейс дуже доброзичливий, блоки в панелі просто перетягуються на потрібне місце.

21

У своєму Dashboard я розподіляю віджети в такому порядку:

• Доходи
• Кампанії
• Контент
• Пристрої

В результаті у мене виходить ось такий інформативний Dashboard, на якому інформація розташована в зручному мені вигляді:

Google Analytics ecommerce mobile dashboard

Завантажити Mobile Dashboard можна тут .