Оформити заявку

Основні помилки в рекламі на Facebook

Основні помилки в рекламі на Facebook - Фото 1
02/07/2013
admin

Давно вже не новина, що реклама в соціальних медіа набирає все більшого обороту як у світі, так і в Україні. Сьогодні ми поговоримо про рекламу в Facebook.

Переваги такої реклами в тому, що на відміну від реклами в Google, у Facebook є головний козир – Facebook знає, хто ви такий, з усіма подробицями, адже ви самі про це написали і розповіли.

Таким чином, Facebook адаптує свої рекламні оголошення під конкретних користувачів набагато точніше, ніж це може робити, наприклад, Google або Яндекс у своїй пошуковій рекламі.

Тому дуже важливо правильно і грамотно вести свою рекламну кампанію, не здійснюючи головних помилок, про які ми далі і поговоримо.

Найпопулярніша помилка бере своє коріння з банерної і контекстної реклами – створення некоректних рекламних оголошень.

Мова про те, що рекламщики, ганяючись за залученням аудиторії і створенням привабливих рекламних оголошень, забувають про головне – про цільову аудиторію.

Вся сіль в тому, що більше кліків – не означає велика ефективність. Створюючи рекламу, яка при першому сприйнятті людиною не дає чіткого уявлення, що ж побачить після переходу відвідувач – це викид ваших же грошей на вітер.

Ось два приклади рекламних оголошень:

Друге оголошення істотно програє – якість зображення, загальні фрази і мінімум інформації. Більшість аудиторії просто зайде на сайт і відразу вийде в розчаруванні, адже від таких загальних фраз можна було очікувати чого завгодно.

Тобто, головне завжди пам’ятати: найважливіше – це як раз таки не трафік, а Ваша цільова аудиторія!

Друга зона ризику – брендування.

На Facebook майже 1 млрд користувачів, але це не означає, що як тільки ви створили свою сторінку – про неї відразу дізнаються. Всю інформацію потрібно вміти правильно подати.

По-перше, потрібно якомога більше розповісти «про себе», адже в першу чергу, відвідувачі будуть звертати свою увагу саме на це.

Багато брендів часто роблять одну і ту ж помилку: створюють на Facebook групи замість окремих сторінок. Група є майданчиком, де взаємодія «відвідувач-бренд» може і процвітати, але її можливості обмежені, поряд з повноцінною сторінкою, яка за допомогою спеціальних налаштувань буде відкритою для всіх користувачів інтернету. Ви навіть можете створювати і впроваджувати програми Facebook, налаштовані на сторінку, і, таким чином, розширити їх функціональні можливості. Але найголовніше – це те, що в будь-який час можна перевірити ефективність вашої роботи за допомогою статистики від Facebook.

По-друге, потрібно встановити контакт з аудиторією – знаходити цікавий контент, але не переборщувати – часте засмічення стрічки передплатника зайвої або маловажной інформацією, рано чи пізно, може розцінюватися як спам, а це негативне ставлення до бренду і відписка від вашої сторінки. Інформація повинна бути короткою і лаконічною, люди втомилися зчитувати великі, а головне непотрібні обсяги інформації. Приклад цьому Twitter – всього 140 символів, а зате який успіх.

Ну і, звичайно ж, один з ключових моментів, яким ні в якому разі не можна нехтувати – це зв’язок з громадськістю. У рекламі в соціальних мережах дуже важливий аспект спілкування з аудиторією. Таким чином, можна відразу реагувати на коментарі відвідувачів – дякувати за питання, миттєво відповідати на них, писати повідомлення. Це допоможе зміцнити довіру, підвищити репутацію вашого бренду у вашій ніші і зміцнить лояльність впливу бренду в цілому.

Так що все в ваших руках, головне – налагодити чітку систему взаємодії та надавати достатньо значення деталям.