Оформити заявку

Оптимізатор переходів

Оптимізатор переходів - Фото 1
01/10/2013
admin

Цей інструмент призначений для збільшення числа конверсій за незмінного бюджету рекламної кампанії в Google AdWords.

Ви задаєте або максимальну ставку за кожну конверсію, або середню ціну однієї конверсії (тобто цільову ціну). Тип конверсій, який повинен використовувати оптимізатор, можна вибрати на сторінці налаштувань – «кілька за клік» або «1 за клік». Після цього даним сервісом при можливості показу оголошень вивчається статистика кампанії і в автоматичному режимі визначається найвигідніша ціна за клік. Використання оптимізатора конверсій допомагає уникнути коригування ставок вручну і економить час.

Також даний інструмент може підказати рекомендований розмір максимальної і цільової ціни за конверсію. Не маючи досвіду роботи з оптимізатором переходів, найкраще використовувати рекомендовані ним цифри. Таким чином, ви швидше звикнете до принципів призначення ставок. Змінити ж встановлені значення можна вже при накопиченні статистики по ефективності оголошень в контекстній рекламі.

Призначена за конверсію ціна дозволить здійснювати контроль над числом конверсій і ведуться витратами – тут легко провести аналогію з ціною за клік. Якщо потрібне збільшення обсягу трафіку і числа конверсій, ціну потрібно підвищити. При перевищує очікування середньою ціною за конверсію ставку слід знизити, що призведе до деякого зниження числа конверсій і зменшенню ціни на них.

Наприклад, ви вирішили продавати взуття для туризму, використовуючи націлювання за контекстом для тих, хто читає туристичні блоги і сайти, визначили середню ціну за конверсію і для поліпшення показників застосували оптимізатор переходів.

Через деякий час стало відомо, що конверсії з сайту однієї турфірми обходяться невиправдано дорого з тієї причини, що переходів по оголошенню багато, але в конверсії ці кліки не перетворювати. Оптимізатор переходів автоматично знижував ставки для цього сайту до тих пір, поки оголошення взагалі перестали на ньому з’являтися. Тим самим було зекономлено кошти для їх реалізації на більш прибуткових ресурсах.

У той же час на сайті, присвяченому історіям мандрівників, була зафіксована більш низька ціна за клік, проте відсоток покупок був вище. У зв’язку з цим оптимізатор переходів і для інших схожих сайтів Медійній мережі задає відповідні ставки.

Які вимоги потрібно дотримуватися при використанні оптимізатора переходів?
Для початку роботи в рекламній кампанії повинно бути включено відстеження конверсій Google AdWords або ж проводитися імпортування даних з Google Analitics.

Кількість переходів за останні тридцять днів має бути не менше п’ятнадцяти. Це потрібно для ефективної інтернет реклами та прогнозування системою коефіцієнта конверсії – точні дані можливі при достатньому обсязі статистики. Краще, якщо кількість конверсій буде без різких стрибків в різні дні, залишатися на приблизно однаковому рівні.

Також залученню нових конверсій сприятиме виконання наступних порад:

орієнтування рекламної кампанії на прямий відгук – наприклад, збільшення продажів в інтернет-магазині
точне визначення типу конверсії – наприклад, реєстрація це буде або покупка.
Чи впливає користування оптимізатором переходів на трафік?
Буває, що після включення оптимізатора конверсій деякий час спостерігається зниження обсягів трафіку. Відбувається це з таких причин:

Занижена ціна за конверсію. Якщо при використанні цільової ціни величина зазначеної ставки буде нижче, ніж середня історична ціна за конверсію на рівні рекламної кампанії, втрата трафіку неминуча. Спробуйте підвищити ставку.
Ймовірно, ви аналізуєте дані за переходами або показам, а не про переходи. Оптимізатор прагне запобігти відвідування, які не призводять до конверсії. Відповідно, він може скоротити небажаний трафік.
Чи буде змінюватися коефіцієнт конверсії?
На самому початку використання оптимізатора коефіцієнт конверсій може знижуватися, у зв’язку з тим, що ви отримуєте усереднені за всіма кліками дані. Число дешевих кліків може збільшитися, що призведе до падіння коефіцієнта конверсії.