Новорічний бум, як використовувати його собі на користь?

У передноворічний період у переважної частини населення традиційно підвищуються купівельна активність – практично кожен хоче зробити подарунок своїм родичам, друзям або ж улюбленим. Саме тому даний часовий проміжок є дуже цінним для маркетологів – слід заздалегідь підготуватися до підвищеного попиту і докласти максимум зусиль для залучення цільової аудиторії і просування сайту в топ 10.
Як же виглядає алгоритм дій для власників продають сайтів, які бажають підвищити рівень відвідуваності їх веб-сторінок потенційними покупцями під Новий Рік?
Найбільш затребуваними категоріями пропонованих в цей період товарів є косметика, парфумерія, електроніка, весь асортимент іграшок, ювелірні вироби, вишукану білизну і багато інших ексклюзивні речі, недоступні для повсякденної споживчого кошика.
Також обов’язковим моментом передноворічної торгівлі є ув’язка обраної категорії товарів зі всілякими акціями, розіграшами, подарунками, конкурсами та іншими передсвятковими заходами, оскільки вони здатні досить сильно мотивувати клієнта до покупки.
Відмінний засіб просування сайту – активне наповнення контентом. Саме це посприяло впровадженню в Google нового алгоритму пошуку під назвою «Колібрі». Після його введення сайти, довгий час не оновлювалися, втратили свої позиції, а переважним становищем почали користуватися ресурси зі свіжим контентом.
Крім цього, підвищився пріоритет контенту з високим ступенем унікальності, що теж можна дуже вигідно використовувати. При цьому сторінки, які відповідають вищезазначеним вимогам, швидше індексуються пошуковою системою, а це вже можна розглядати як своєрідний козир для просування ресурсу.
Для завоювання топові позицій у видачі по запитах, що характеризує обраний асортимент товарів, залишається відібрати релевантні ключові слова і створити оптимізований під них текст, причому, чим у великих обсягах, тим краще.
Не слід забувати і про унікальні зображеннях і відео, що характеризують товар – вони теж вітаються як пошуковими системами, так і відвідувачами сайту.
Представлений алгоритм нічого нового, по суті, не несе – давно було відомо, що контент повинен бути унікальним і свіжим – просто значимість цих критеріїв в очах пошуковика Google зросла ще більше.
Саме тому власники сайтів, які готові працювати, «закотивши рукава» і наповнювати сайт якісним контентом, можуть отримати шанс зайняти провідні позиції в пошуковій видачі, потіснивши завсідників цих вакантних місць.
Найважливіше – своєчасна ретельна підготовка контенту до поточного свята Нового Року, а також правильне використання змінених алгоритмів пошуку і підвищених апетитів потенційних покупців на благо просуваємого сайта.