Оформити заявку

Новинки від Google Analytics в 2013 році: нові можливості, функції та курси

Новинки від Google Analytics в 2013 році: нові можливості, функції та курси - Фото 1
29/10/2013
admin

На щорічному саміті Google Analytics Certified Partner Summit 2013, який пройшов на початку жовтня, було заявлено відразу про декілька оновленнях. Розробники інновацій впевнені, що вони нададуть велику допомогу веб-аналітикам і власникам сайтів в отриманні більшої кількості інформації про відвідувачів сайту, допоможуть встановлювати зв’язки між різними типами відвідувачів і їх взаємодією з веб-ресурсом, а також знаходити і реалізовувати нові ідеї для розвитку бізнесу в інтернеті.

Отже, більш детально про нові функції Google Analytics.

Сегментація користувачів стала працювати краще, швидше і розумніші

Якщо раніше розширені сегменти базувалися виключно на даних, що стосуються відвідувань, то тепер з’явилася можливість настроювати власні сегменти, грунтуючись на певні критерії, що включають в себе більш докладні дані про відвідувачів.

Тепер в налаштуванні Google Analytics представлено 7 основних шаблонів, за якими можна настроювати власні сегменти за такими параметрами: типи пристроїв і браузери, які використовуються для взаємодії з сайтом, демографічні показники, поведінкові показники, дата першого відвідування ресурсу, періодичність і тривалість відвідувань, джерело трафіку і так далі.

Ця функція є однією з найбільш важливих, оскільки надає можливість здійснювати більш точний і глибокий аналіз відвідувачів веб-ресурсу, і як наслідок, більш точно визначати цільову аудиторію.

Цільова аудиторія веб-ресурсу

Ця функція, як запевняють розробники «Google Analytics», стане доступна вже до кінця поточного року і зможе вирішити безліч проблем, пов’язаних нині з відсутністю інформації про відвідувачів сайту. Завдяки цій функції з’явиться можливість ідентифікувати стать, вік, професію, сферу інтересів і багато іншого. Цілком очевидно, що дана інформація стане неоціненним підмогою в розробці маркетингових та рекламних кампаній, допоможе більш цілеспрямовано вкладати гроші в просування сайту. Нові звіти по аудиторії будуть представлені таким чином:

«Демографія»

  • Огляд (поділ трафіку за віковими категоріями та гендерної приналежності);
  • Вік (поділ трафіку відповідно до вікових діапазонів);
  • Пол (поділ трафіку по підлозі).

«Інтереси»

  • Огляд (огляд «Affinity категорій» і «Інших категорій»);
  • Affinity категорії (диференціація відвідувачів відповідно до їх способом життя, наприклад: любителі поп-музики);
  • Інші категорії (диференціація відвідувачів відповідно до контентом, який їх цікавить).

Розширені дані про аудиторію веб-ресурсу, безсумнівно, значно збільшують можливості веб-аналітики, оскільки завдяки їм можна створювати не тільки більш ефективні рекламні та маркетингові кампанії, а й спеціальні персоналізовані сторінки для залучення більшого числа цільових відвідувачів.

Джерела трафіку

Ні для кого не секрет, що джерела трафіку – це найбільш популярний звіт в Google Analytics, тому оновлення основного функціоналу та звітності приємно порадують кожного веб-майстра і власника сайту. Перш за все, слід зазначити, що над цією функцією розробники потрудилися особливо плідно, скомпонувавши основні показники, що робить його максимально наочним і зрозумілим навіть на рівні інтуїції.

google analytics academy
Поява нового звіту під назвою «Загальна інформація» демонструє загальні дані за джерелами трафіку, наприклад, який канал навів відвідувача на веб-ресурс, як він взаємодіє з ресурсом, як відбуваються конверсії. Слід зазначити, що в базових налаштуваннях, даний звіт містить показники, які поділяються по каналах.
Таким чином, з’являється можливість в одному звіті отримати наступну інформацію:

  1. Канали, що надають найбільший трафік.
  2. Канали, що надають відвідувачів, які максимально ефективно взаємодіють з веб-ресурсом.
  3. Канали, що надають користувачів, які здійснюють максимальну кількість конверсій.

Дана інформація допомагає відразу не тільки отримати уявлення про ефективність роботи різних каналів трафіку, а й проаналізувати поведінку відвідувачів на сайті.

Також з’являється новий звіт «Канали», що надає більш детальну інформацію, що стосується кожного окремого джерела трафіку. Стандартні настройки припускають збір інформації за такими джерелами трафіку, як «Пошукові системи», «Прямі входи», «Соціальні мережі», «Спрямування» і так далі, але, при необхідності, можна налаштовувати і додаткові, «свої» джерела.

Інтеграція Mobile App Analytics і Google Play

Ця функція дозволить побачити більш повну картинку користувачів додатків. Стає доступною для всіх користувачів інтеграція між Google Analytics і Google Play.

В Google Tag Manager можна більше не використовувати custom-code, його замінить Auto-event

Якщо раніше відстеження події на сторінках веб-ресурсу приносило певні незручності і навіть в деяких випадках проблеми для тих, хто використовує Google Tag Manager, то з першого жовтня проблема вирішена! Тепер необхідність додавання на сторінку custom JavaScript відпала сама собою з появою Auto-event Tracking, який в значній мірі спрощує роботу веб-майстри, так як події можна відстеження без додавання кодів.

Google Analytics Academy стартовала!

З 8 жовтня стартували нові онлайн-курси Google Analytics Academy. Перше заняття курсу – Digital Analytics Fundamentals вже доступно всім бажаючим поглибити свої знання.

Це основні зміни функціоналу Google Analytics, які вже доступні або будуть доступні до кінця 2013 року. Завдяки даним нововведенням у користувачів аналітичної системи Google Analytics з’явилися нові можливості для проведення більш ретельного і глибокого аналізу деяких показників. Головна перевага нових функцій полягає не тільки у високій інформативності, а й зручність у використанні, що значно скорочує час, що витрачається на збір і аналіз даних. Завдяки розширенню функціоналу з’являється більше доступних можливостей для ефективного залучення і розширення цільової аудиторії, а також для просування бізнесу в інтернеті в цілому.

Автор: Олександр Фіонін