Оформити заявку

Новий інструмент таргетингу на користувачів, які готові здійснити покупку

Новий інструмент таргетингу на користувачів, які готові здійснити покупку - Фото 1
04/12/2013
admin

Згідно із заявою західних друкованих видань, сервіс Google Display Network від рекламної мережі AdWords, був оснащений новим функціоналом таргетингу, який отримав назву – In-Market Buyers. Слід також зазначити, що представники корпорації Google поки що ні оголосили офіційно про запуск нової функції, і сьогодні вона доступна виключно для англомовних рекламних кампаній.

Робота даної функції сервісу Google Display Network полягає в здійсненні таргетингу на тих користувачів, які з найбільшою часткою ймовірності не просто регулярно заходять на який продає веб-ресурс, а збираються здійснити покупку.

На думку розробників AdWords, цілком очевидно, що якщо відвідувач досить часто заходить на той чи інший сайт, який здійснює продаж, це не завжди говорить про його бажання щось придбати.

Іноді це говорить про те, що він вже здійснив покупку на іншому ресурсі, а тепер цікавиться зміною її вартості на даному сайті.

Тому в принцип функціонування даного сервісу закладені складні, комплексні моделі обчислення цілей користувачів.

Таким чином, завдяки використанню нового інструменту орієнтування, рекламодавцю надається можливість виявити, який товар зацікавив потенційного покупця і, відповідно до цього, направити всі сили на збільшення мотивації до здійснення покупки саме на його веб-ресурсі.

В якості стимулу до здійснення покупки можуть виступати спеціальні пропозиції, знижки, бонуси і так далі.

таргетинг

Цілком ймовірно, що найближчим часом ця новинка стане доступною і всім іншим користувачам AdWords. Слід зазначити, що більш детальну інформацію про новий інструмент можна знайти на оновленій сторінці допомоги контекстної реклами AdWords, яка присвячена принципам управління рекламними оголошеннями.

Власник агентства, яке спеціалізується на платному пошуковому просуванні інтернет-проектів, FMB Media Девід Сзетела (David Szetela) в своєму коментарі, присвяченому появі нової функції в сервісі Google Display Network, зазначив, що даний інструмент з високою часткою ймовірності здатний виявляти категорію користувачів, які вже найближчим часом реально готові здійснити покупку.

В черговий раз, підтвердивши своє незаперечне лідерство серед пошукових систем, компанія Google створила нову і високоефективну модель таргетингу на певну категорію користувачів, яка заснована на глибокому детальному аналізі поведінки людей на веб-ресурсі.

Ми, в свою чергу, наберемося терпіння і почекаємо, поки інструмент таргетингу на користувачів, готових здійснити покупку, буде доступний для широкого користувача, щоб на практиці переконатися в його ефективності.

Автор: Олексій Замурцев