Оформити заявку

Моніторинг пошукових запитів. Як і навіщо?

Моніторинг пошукових запитів. Як і навіщо? - Фото 1
29/08/2013
admin

Будь-яка робота вимагає розуміння загальної картини і головної мети. Інтернет-маркетинг не виняток. Постійний контроль своїх оголошень дає можливість оперативного корегування тих чи інших параметрів кампанії.

Слід враховувати, що «прямий» перегляд оголошень через пошуковий рядок www.google.com тут же відіб’ється в статистиці відвідувань. Зайвий показ вплине на позицію, рейтинг і знизить показник CTR. До речі, про негативні наслідки зайвих переглядів потрібно обов’язково попереджати клієнтів рекламного агентства.

Одним з оптимальних девайсів для безпечного перегляду та аналізу пошукових запитів є вбудований в систему Google AdWords інструмент «Попередній перегляд і діагностика оголошень», що імітує реальні результати пошуку. З його допомогою можна легко і швидко уточнити положення свого оголошення (чи йде його показ по пошуковому запиту, на якій позиції він знаходиться, як виглядає). Крім того що він дозволяє практично миттєво і без зайвих показів отримати необхідну візуальну інформацію по оголошеннях, цей інструмент дає можливість скласти план коригувань.

Як і будь-яка вдала розробка, інструмент гранично простий, зручність його використання викликає позитивні емоції «зі старту», ​​а «звикання» до нього відбувається, практично, моментально. Побачити видачу рекламного оголошення можна всього в декілька кліків: на вкладку «Перегляд і діагностика оголошень» вносимо необхідну інформацію і натискаємо «Перегляд». Інформація на виході буде виглядати так само, як отримана через www.google.com, проте в статистику відвідувань показ зарахований не буде. Швидко розібратися в настройках зможе навіть звичайний користувач, а фахівець з контекстної реклами сприйме їх на інтуїтивному рівні.

Можливості та функції «Перегляду і діагностики оголошень» надзвичайно широкі. Природно, моніторинг пошукових запитів є основною опцією, оскільки дозволяє найбільш ефективно спланувати поліпшення рекламної кампанії. Комплексне побудова USP (унікальна торгова пропозиція) реклами, формування додаткового списку мінус-слів, виділення ефективних пошукових запитів з одночасним тестуванням неефективних – важко переоцінити. Очевидно, що ретельний аналіз такого обсягу інформації здатний вплинути на стратегію просування в цілому і, як результат, призведе до суттєвого зменшення витрат.

У той же час інструмент був би не настільки корисним, якби не мав функції перегляду конкурентних оголошень, в тому числі розміщених із застосуванням геотаргетинга. Ця опція допоможе змоделювати варіанти реклами, які будуть виглядати більш виграшно на тлі версій конкурентів. Тут відкриваються найширші можливості для чесної і прозорої боротьби (конкуренти, ймовірно, теж користуються системою Google AdWords), в якій переможець, який продемонстрував більш високу майстерність просування, у вигляді нагороди отримає більшу кількість клієнтів.

Звичайно, «Перегляд і діагностика оголошень» не є автоматичним генератором успіху. Однак у справі підвищення якості реклами і розкручування web сайтів він незамінний. А хороший інструмент в умілих руках – здатний творити чудеса.