Оформити заявку

Мобільна реклама та реклама в мобільних додатках

Мобільна реклама та реклама в мобільних додатках - Фото 1
29/10/2013
admin

Незважаючи на те, що прогнози темпів зростання мобільної реклами в інтернеті дещо відрізняються у різних дослідницьких кампаній,

переважна їх більшість схиляється до великого майбутнього цього відносно невеликого на даний момент сегмента рекламної діяльності.

Зокрема, дослідницька компанія Juniper Research прогнозує зростання витрат на мобільну рекламу з сьогоднішніх 13 млрд $ до 39 млрд $ в 2018 році. Цією компанією відзначена таргетована реклама в мобільних додатках, як однозначно має величезний потенціал розвитку.

Проте прогнози Juniper Research не найоптимістичніші.

Компанією eMarketer оцінений обсяг витрат на мобільну рекламу в 15.8 млрд $ вже в цьому році. А до 2017 року її частка від всієї інтернет-реклами, як стверджує eMarketer, складе більше 35%.

Природно, що не обходиться і без скептиків, які вважають мобільну рекламу недоречною, але в цілому сьогодні спостерігається переломний момент в її сприйнятті споживачами – за рахунок тенденції використання рекламодавцями схем, при яких користувач отримує певні бонуси за перегляд контекстної реклами.

Якого типу бувають мобільні оголошення, і на яких пристроях вони можуть бути показані?

Система Google AdWords дозволяє показ мобільних оголошень як на мобільних пристроях високого класу, так і на пристроях з простим функціоналом.

Мобільні оголошення для смартфонів.

Смартфони – це повнофункціональні пристрої, що відрізняються від звичайних комп’ютерів лише розміром екрану. Останній недолік компенсується масштабуванням, однак на настільному комп’ютері можливий одночасний показ більшої кількості оголошень, ніж на мобільному пристрої.

Оголошення для смартфонів бувають текстовими і графічними. Текстові оголошення нічим не відрізняються від таких для настільних ПК, а ось графічні приймаються в наступних розмірах для планшетних ПК і смартфонів: 300 х 250, 728 х 90, 320 х 50, 468 х 60.

Мобільні WAP-оголошення.

На телефонах, що підтримують протокол WAP, можна переглядати спеціально розроблені для таких пристроїв сайти. У порівнянні зі звичайними ресурсами, останні мають набагато більш просту структуру і оформлення.

WAP-оголошення також бувають текстовими і графічними, однак для них існують такі обмеження: текстові оголошення можуть бути розміщені в два рядки, що містять, в залежності від мови, від 12 до 18 символів. При цьому третій рядок займає безпосередньо сам цільової URL. Є також можливість установки посилання «Зателефонувати», за допомогою якої користувачі можуть швидко зв’язатися з рекламодавцем. Графічні WAP-оголошення є завантажені файли зображення.

Як налаштувати мобільний рекламу в Google Adwords?

При створенні оголошень для мобільних пристроїв – текстових і графічних – можлива настройка їх показу в пошуковій і контекстно-медійної реклами на різних платформах, а також в додатках.

Налаштування показу реклами в мобільних додатках в КМС Google

Для створення кампанії для мобільних додатків слід натиснути кнопку «+ Кампанія» і вибрати варіант «Тільки Медійна мережа», потім вказати «Мобільні додатки» в якості типу кампанії. Націлювання та бюджету задаються, як і для будь-якої іншої кампанії Adwords. У розділі «Пристрої» для додаткового таргетування можна вибрати конкретні мобільні пристрої, операційні системи, встановлені на них, і операторів мобільного зв’язку.

Створивши оголошення, в розділі «Місця розташування в мобільних додатках» слід вибрати програми, на які потрібно націлити. Це доступно чотирма способами:

  1. Вибір категорії додатків;
  2. Запуск кампанії у всіх мобільних додатках;
  3. Вибір певної програми;
  4. Додавання кількох додатків.

У мобільну КМС входять додатки, які можливо придбати в Google Play і iPhone App Store. Якщо включений показ в КМС і таргетинг налаштований на платформу iPhone та інші пристрої з повнофункціональними браузерами, реклама буде автоматично розміщуватися в додатках в мережі Google AdMob. Показ оголошень у таких кампаніях відбувається на основі контекстного таргетингу – підбираються мобільні додатки, а також сайти КМС, як і при рекламі на ПК – за ключовими словами, обраним для кампаній.

Показ пошукових оголошень в мобільних додатках

Можливо рекламування товарів і послуг користувачам мобільних додатків, які здійснюють пошук в мережі за певними ключовими словами. Для створення такої кампанії потрібно включити «Пошук Google» і встановити прапорець «Пошукові партнери» на вкладці «Налаштування» в розділі «Мережі».

Коригування ставок

Можна коригувати ставки для мобільних пристроїв на рівні групи оголошень і кампанії в цілому. Для цього на вкладці «Групи оголошень” або “Кампанії» слід вибрати ті з них, які слід змінити. Далі в панелі редагування “Коригування ставок (моб. Пристрою)” ввести значення в діапазоні від – 90 до + 300% в розмірі від встановленої ставки.

Реклама, таргетована на мобільні пристрої, дозволяє здійснити охоплення найширшої зацікавленої аудиторії. Незалежно від місцезнаходження користувачів можна запропонувати їм весь спектр пропонованих товарів або послуг. Ефективності мобільних оголошень сприяє також постійне збільшення функціоналу мобільних пристроїв і кількості людей, що користуються ними.

Автор: Олексій Замурцев