Оформити заявку

Мобільна реклама: неможливо не помітити

Мобільна реклама: неможливо не помітити - Фото 1
05/11/2013
admin

У наш час стрімко розвивається ринок мобільної реклами. За оцінками дослідницької компанії Juniper Research, витрати на мобільну рекламу в поточному році зростуть з 13 млрд доларів США до 39 млрд в 2018 році. Зростання буде забезпечено, в основному, за рахунок запуску нових рекламних форматів і механізмів покупки товарів, а також більш широкого використання аналітичних платформ.

За прогнозними оцінками компанії eMarketer, вже в цьому році кожен сьомий долар буде витрачений на мобільну рекламу, а до 2017 року ця цифра виросте більш ніж в 2,5 рази. Бюджет мобільної реклами становитиме понад 1/3 від загальної суми, витраченої на інтернет-рекламу в світі. За оцінками цієї ж компанії, в цьому році прогнозується зростання світового ринку мобільної реклами на 2,8%.

Для прикладу, вже зараз мобільна реклама приносить Facebook близько 40% від загальної частки реклами в соцмережі. Компанія незабаром планує запустити програється автоматично відеорекламу, а також розробляє власну програму мобільної реклами в інших додатках. Відеореклама створюється з метою перенаправлення користувачів від певної програми на сторінки соцмережі з конкретним контентом або продуктами.

Варто відзначити той факт, що багато компаній негативно ставляться до мобільній рекламі, вважаючи її надто настирливою. Однак, цього можна уникнути, використовуючи певні схеми, при яких користувач отримує будь-які бонуси за перегляд контекстної реклами.

Розглянемо ж, які існують види мобільної реклами. Система AdWords розділяє показ мобільної реклами на два основних види – оголошення для мобільних пристроїв високого класу (смартфони) або ж мобільні WAP-оголошення (для простіших моделей телефонів). Перевага такої реклами перед традиційною очевидно – користувачі побачать ваше рекламне оголошення, де б вони не знаходилися.

Оголошення для мобільних пристроїв високого класу
Всі без винятку смартфони мають повноцінні браузери і можуть відображати веб-сайти, як і звичайні комп’ютери. Менший розмір екрану компенсується функцією масштабування.

Оголошення підрозділяються на два типи: текстові та графічні.

Текстові оголошення для смартфонів нічим не відрізняються. Єдина різниця – на екрані мобільного можна показати їх меншу кількість. Для того, щоб ваші рекламні оголошення відображалися на мобільних пристроях користувачів, ви повинні перейти на розширені компанії (що це таке, буде описано нижче).

Графічні оголошення виглядають точно так само, як і для звичайних комп’ютерів. Але варто врахувати, що найпопулярнішим форматом для мобільних є банер 320х50. Для того, щоб ваші графічні рекламні оголошення відображалися на смартфонах користувачів, необхідно переконатися, що кампанія проводиться в Медійній мережі та при цьому використовуються баннери формату 320х50.

Мобільні WAP-оголошення
На більш простих моделях телефонів, які підтримують WAP-протокол, можна переглядати сайти з контекстно-медійною рекламою, які розроблені спеціально для таких пристроїв. Тут оголошення також підрозділяються на текстові та графічні.

Текстові WAP-оголошення складаються з двох рядків, кожна з яких, в залежності від вибраної мови, може містити 12-18 символів. Третій рядок може займати URL, також є доступною посилання “Зателефонувати”, за допомогою якої користувач може негайно зв’язатися з вами.

Графічне WAP-оголошення – це створений вами і долучення зображення. Для розміщення такого оголошення досить просто вибрати потрібний варіант в налаштуваннях.

Для збільшення ефективності мобільного оголошення при його створенні виберіть “Переключити клієнтів на мій робочий номер телефону”, і в ньому з’явиться посилання “Зателефонувати”.

розширені кампанії
Використовуючи цю опцію Google Adwords, ви маєте можливість вибору користувачів для показу ваших оголошень в залежності від того, коли, де і на яких мобільних пристроях вони виконують пошук.

Ви отримуєте ряд незаперечних переваг при використанні цього функціоналу:
а) можливість управління ставками в залежності від місця розташування користувача, тимчасових інтервалів і при використанні різних пристроїв. Наприклад, призначити більш високі ставки для користувачів, що знаходяться в безпосередній близькості від вашого магазину, дня тижня, часу доби і т. Д .;

б) різні оголошення в залежності від ситуації – можливість показу реклами з певним оформленням, посиланнями, розширеннями і додатками в залежності від інтересів потенційних клієнтів і використовуваних ними девайсів;

в) розширені звіти за такими конверсії нового типу, як дзвінки, завантаження контенту і т. д .;

г) показувати різні оголошення в залежності від використовуваного пристрою.

Показ объявлений в мобильных приложениях

Вы имеете возможность настроить показ объявлений для мобильных устройств в приложениях Android и iOS. Это позволит получить доступ к огромному числу потенциальных клиентов, которые всегда на связи. По умолчанию показ объявлений будет выполняться как в поисковой, так и в контекстно-медийной сети на всех платформах. При желании провести рекламную кампанию только для пользователей мобильных устройств AdWords позволяет осуществить настройку именно для приложений Android и iOS. Здесь важен тот факт, что обладатели смартфонов часто ищут магазины или же заведения сферы услуг, расположенные рядом, и таким образом, более настроены на покупку, нежели пользователи обычных компьютеров, находящихся дома или в офисе.