Оформити заявку

Медійна реклама в розрізі Планувальника оголошень, або Як мудро розпоряджатися бюджетом на медійну рекламу

Медійна реклама в розрізі Планувальника оголошень, або Як мудро розпоряджатися бюджетом на медійну рекламу - Фото 1
25/06/2013
admin

Добрий день панове!

Сьогодні я хотів би поговорити з вами про медійну рекламу в Google Adwords. Ви запитаєте: “Чому саме Google Adwords, адже в інтернеті така велика кількість рекламних мереж, таких як Яндекс РСЯ, Українська Банерна і т. Д.?” Відповім: просто Медійна мережа Google Adwords найбільша. Охоплення рекламної мережі Google становить 80% всіх користувачів інтернету.

Отже, з практики роботи в компанії SEOMARKET, я помітив, що найбільший гешефт від медійної реклами можна отримувати, розміщуючи її на сайтах, обраних вручну, і ретельно відібраних щодо цілей і критеріїв нашої рекламної кампанії. Для цього є вбудований інструмент в веб-інтерфейсі Google Adwords, але моє серце назавжди вкрав сервіс під назвою Google Display Network Ad Planner. Інструмент настільки серйозний, що маючи час і бажання, з його допомогою можна дістати саме ту аудиторію, яка потрібна, наскільки б вузькою вона не була.

Перейдемо безпосередньо до інтерфейсу

1

Давайте для більшої наочності складемо медіаплан для просування сайту неіснуючого магазину, який продає мобільні телефони.

Для початку переходимо в закладку Медиаплан і створюємо новий натисканням на кнопку “Створити Медиаплан“. Далі нам видасть віконце представлене нижче:

2

Заповнюємо назву і опис, натискаємо кнопочку “Зберегти” і нас переводить на сторінку з докладною інформацією про новий медіаплану. Там порожньо і сумно, поки там робити нічого, ми переходимо на вкладку Дослідження в КМС і подвкладку Пошук Місць Розміщення.

3

Тут вибираємо picrelated. Далі потрапляємо в базу всіх сайтів КМС з можливістю настройки дуже гнучкого фільтру. Виглядає це круто, навіть епічно.

4

Далі приступаємо до налаштувань фільтрів. Я планую рекламну кампанію на всю Україну, моя аудиторія цікавиться мобільними телефонами, що я і виставляю в інтереси (Інтернет і телекомунікації – Аксесуари для мобільних і бездротових пристроїв і Мобільні телефони). Це наш кістяк, самі вершки нашої Цільовий Аудиторії, яка тільки є в UAнеті.

Примітка: не рекомендую сильно звужувати аудиторію для того, щоб була можливість вибору з більш широкого набору сайтів запропонованих сервісом.

5

Так як нам видало лише 40 сайтів – це значить, що потрібно розширювати наше покриття. Чи можемо розширити за рахунок людей, які цікавляться покупками, комп’ютерами, соц. мережами.

Після підбору необхідного числа майданчиків ми переходимо по кожному майданчику в Пошук за місцем проживання (Дослідження КМС) і приступаємо до відбору тих, які задовольняють деякі критерії, такі як:

1) Специфікація оголошень:

Текстові (підтримуються?)
Медійні (розміри підтримуваних)
Формати відео (типи)
2) Цільова Аудиторія (вік, стать, індекс відповідності)

3) Особливу увагу прошу Вас звернути на розділ «Так само відвідують Сайти та Інтереси аудиторією», за допомогою якого ми зможемо розширити наш список майданчиків, на яких буде показуватися наша реклама, причому логічним шляхом знайти ці майданчики немає ніякої можливості, бо інтернет-аудиторія поводиться досить нелогічно. Наприклад, ті, хто відвідують Hotline.ua, так само читають сайт 3dnews.ru і цікавляться категорією Дім і Сад.

Прощупайте на кожному сайті сторінки, на яких будуть показуватися наші медійні оголошення. Робиться це за тим, що деякі несумлінні партнери розміщують місця для показу реклами в тих розділах сайту, в яких відвідувачі його просто не бачать або на спеціально створених сторінках, на які взагалі неможливо потрапити з сайту. Товариш, будь пильний!

Отже, ми підібрали майданчика. УРААААА! Тепер ми знаємо, де будуть показуватися наші оголошення. Але є ще момент. Після експорту відібраних місць розміщення в Adwords плавно переходимо до налаштування медійної кампанії.

Для початку в налаштуваннях вибираємо «Створити кампанію» з налаштуванням «Тільки Медійна мережа – Всі функції», далі налаштовуємо пристрої, на які проводимо таргетинг: Місцезнаходження, Мова, Бюджет і т. Д. Звернути особливу увагу варто на обмеження кількості показів – не більш 3 на кожного користувача (бо більше вже дратує і реклама набуває в точності зворотний ефект від очікуваного).

Також для економії грошей рекламного бюджету настійно рекомендую відключати показ банерів внизу сторінки, це робиться у вкладці «Контекстно-медійна мережа → Місця розміщення вибрані вручну → Винятки → Категорії → Додати виняток -« Нижня частина сторінки »

6

В цьому ж меню можна відфільтрувати і інші невідповідні вам майданчика, наприклад «Непристойна і груба лексика». Удавана на перший погляд простота, здатна заощадити для вас до половини бюджетних коштів.

Факт про КМС Google. Середній CTR (кліки / покази * 100%) в середньому по медійній рекламі дорівнює 0,4%. Але використавши методи, описані в цій статті, цілком можна підняти його до 1%.

Ще Медійна мережа нам дозволяє зробити такі плюшки, як ремаркетинг і відео об’яви, але про це, дорогі мої читачі, я розповім в наступних статтях з прикладами реальних кейсів над якими я встиг попрацювати в компанії SEOMARKET.