Оформити заявку

Компанія SeoMarket стане інформаційним партнером проекту «Non-FoodMaster 2014: Рітейлер та постачальник»

Компанія SeoMarket стане інформаційним партнером проекту «Non-FoodMaster 2014: Рітейлер та постачальник» - Фото 1
10/02/2014
admin

28 лютого 2014 року, за підтримки компанії SeoMarket, відбудеться ексклюзивна щорічна конференція рітейлу – «Non-FoodMaster 2014: Рітейлер та постачальник. Прибуткове співпрацю ». На конференції разом зберуться власники, генеральні та комерційні директори, директори з розвитку, закупівлі, маркетингу та продажу ринку DIY & Home Improvement.

* Сегменти: DIY, будівельні матеріали, декор, меблі, двері, освітлення, плитка, сантехніка, інструменти, товари для саду / городу та інше даної галузі.

На конференції будуть порушуватися наступні теми:

Можливості ринку і розвиток торговельних каналів: де відкривати новий магазин? Безпека роздрібного бізнесу. Формати і концепції розвитку каналів збуту;
Розвиток продажів мережі і постачальника: техніки і інструменти (рішення мережі і постачальника, спрямовані на завоювання лояльності і збільшення продажів на висококонкурентних / складних ринках. Ефективні маркетингові інструменти і розвиток продажів);
Рітейлер та постачальник: як разом заробити більше? Управління асортиментом і пріоритети закупівельної політики мережі. Розвиток товарів СТМ. Пропозиції та побажання щодо оптимізації співпраці і спільної роботи з розвитку каналу продажів оператором мережі або постачальником.

Серед доповідачів на конференції виступлять:

Ігор Чумарин, консультант по запобіганню втрат, генеральний директор агентства «дослідження і запобігання втрат»;
Микола Ковш, менеджер по трейд-маркетингу «Сен-Гобен Будівельна Продукція Україна»;
Віктор Шиков, провідний в СНД експерт з планування та прогнозування, управління запасами і потоками роздрібних мереж, дистрибуційних і виробничих компаній, генеральний директор «Трімас Гурп»;
Євгенія Локтіонова, директор компанії UTG;
Катерина Богачова, власниця торгової марки GLOBALTEAM International Marketing Consultants, науковий редактор перекладу і співавтор глав підручника з мерчендайзингу Г. Сенда «Принципи мерчендайзингу».