Оформити заявку

Компанія SeoMarket стала інформаційним партнером щорічного Національного проекту по збільшенню продажів «ShopMaster-2014»

Компанія SeoMarket стала інформаційним партнером щорічного Національного проекту по збільшенню продажів «ShopMaster-2014» - Фото 1
04/02/2014
admin

31 січня в Києві, за підтримки компанії SeoMarket, відбувся Національний проект по збільшенню продажів «ShopMaster-2014». Більше 120 власників і керівників не продуктових роздрібних мереж обговорили нові можливості збільшення продажів в магазинах і просування сайтів.

У фокусі експертів були: вибір торгових майданчиків, маркетингові ходи, онлайн-залучення покупців, мультиканального, асортиментні стратегії, робота з персоналом, концепції магазинів майбутнього, конкурентні стратегії в різних сегментах роздробу, програми лояльності та IT-рішення для успішної реалізації бізнес-стратегії мережі .

На конференцію були запрошені кращі практики рітейлу: Юлія Селівановський, менеджер з розвитку в СНД бренду MANGO, Валерій Золотухін, виконавчий директор роздрібної мережі «Алло», Антон Василевський, директор з маркетингу мережі «Ельдорадо», Євгенія Локтіонова, директор компанії UTG. Девелоперська компанія.

«Ми ще раз переконалися, що конференція – це ефективний інструмент налагодження ділових комунікацій. Завдяки «ShopMaster-2014» була можливість не тільки прослухати практичні доповіді досвідчених і успішних рітейлерів, а й познайомитися з новими бізнес-партнерами, – ділитися своїми враженнями від конференції Тетяна Коломийчук, Sale-менеджер компанії Seomarket, – завдяки цій конференції мені вдалося отримати свіжу інформацію про те, в якому руслі рухається ринок рішень для роздробу, що планують робити лідери ринку для більшого розвитку роздрібних продажів ».

Відповіді на багато практичних питань учасники конференції отримали під час проведення круглих столів на теми «Розвиток бренду магазину і його пропозицій в мережі Інтернет», «Програми лояльності в мережі», «Тенденції ефективного магазіностроенія», «Унікальні концепції і формати магазинів».

Друга частина конференції була присвячена дискусії про вибір стратегії розвитку мережі. В рамках цієї дискусії виступили: Юлія Литвиненко, директор з маркетингу мережі аптек TAS, Олексій Зозуля, операційний директор лінії магазинів EVA ( «РУШ»), Антоніна Оганджанян, маркетинг-директор «Брокард-Україна» і Ольга Іванова, директор по маркетингу «Читай -Місто”.

Фото 2. ShopMaster-2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото 3. ShopMaster-2014

 

Фото 6. ShopMaster-2014Фото 8. ShopMaster-2014Фото 9. ShopMaster-2014Фото 10. ShopMaster-2014Фото 11. ShopMaster-2014