Оформити заявку

Компанія SeoMarket – інформаційний партнер конференції CPA Day

Компанія SeoMarket – інформаційний партнер конференції CPA Day - Фото 1
17/01/2014
admin

1 квітня 2014 року в Києві за інформаційної підтримки компанії SeoMarket пройде перша в Україні конференція з партнерського маркетингу, рекламної моделі з оплатою за результат і лідогенераціі.

Конференція CPA Day – це виключно корисні практичні доповіді від визнаних експертів ринку, знайомство і спілкування з колегами, участь в майстер-класах, круглому столі і неофіційною вечірці. Учасники зможуть познайомитися один з одним, поділитися досвідом, обговорити існуючі проблеми в роботі та перспективи в розвитку співробітництва.

CPA, партнерські програми, лідогенераціі – це не просто розумні слова з розділу Вікіпедії про інтернет-маркетингу. Це окрема, величезна індустрія, що зародилася 20 років тому в США. Сумарні бюджети, які витрачають рекламодавці на виплати за своїми партнерськими програмами: понад $ 2 млрд. У США (2012-й рік), £ 814 млн. У Великобританії (2012), $ 150 млн. В Росії (2013).

Кому буде цікава і корисна конференція CPA Day:

Представникам компаній з бізнесом в офлайні;
Власникам E-commerce проектів;
Інтернет-підприємцям;
Власникам тематичних онлайн-проектів;
Інтернет-маркетологам, вебмайстрам, SEO-оптимізаторів;
Рекламним агентствам.
Доповідачі – відомі експерти в світі партнерського маркетингу. Кілька тем доповідей:

Проекти під CPA в 2014 році (Олексій Терехов, Admitad);
Робота по CPA в e-commerce тематиках під США (Віктор Карпенко, SeoProfy);
Втрачені мільйони, або Арбітраж в ИнфоБизнес (Олександр Корнілов, Kote.ws);
Таргетована реклама на службі CPA (Роман Кохановський, Target.mail.ru);
Лідогенераціі в туризмі: реалії українського ринку (Іван Федоров, AdMixer).
Замислюючись про відвідування конференції, пам’ятайте, вибір стоїть не між “йти” або “не йти”, а між “рухатися в майбутнє” або “залишитися в минулому”!