Оформити заявку

Компанія SeoMarket – Генеральний інформаційний партнер конференції «Інтернет-магазини: стратегії зростання»

Компанія SeoMarket – Генеральний інформаційний партнер конференції «Інтернет-магазини: стратегії зростання» - Фото 1
21/01/2014
admin

27 березня в НСК Олімпійський відбудеться конференція «Інтернет-магазини: стратегія зростання», в якій візьмуть участь провідні фахівці ринку електронної комерції. Генеральний інформаційний партнер конференції – компанія SeoMarket.

Відвідувачі заходу зможуть побачити реальні успішні історії зростання інтернет-магазинів в Україні і за кордоном, дізнатися про актуальні завдання створення і просування бізнесу в інтернеті з кращими практиками в електронній комерції.

Конференція передбачає 3 потоку, що дозволяє:

встановити тенденції розвитку ринку електронної та мобільної комерції;
отримати працюють поради та корисні рекомендації з побудови бізнесу онлайн;
створити повну картину про створення та управлінні інтернет-магазином.
Дізнатися більш детальну інформацію про спікерів можна на сайті заходу.

Секція «Стратегії та тренди» – це масштабна зустріч з представниками найбільших онлайн рітейлерів, де будуть обговорюватися сучасні тренди і тенденції ринку електронної комерції.

В якій галузі вигідніше відкривати і розвивати інтернет-магазин?
Як встигнути за розвитком технологій?
Чи варто будувати онлайн гіпермаркет або сфокусуватися на вузькому сегменті?
Що стримує розвиток інтернет-магазину і як боротися з проблемами зростання?
Які канали просування найбільш ефективні в електронній комерції?
Як вигідно виділятися на тлі конкурентів?
У секції «Кейси» кращі практики найбільших онлайн гіпермаркетів розкажуть про свій досвід ведення електронного бізнесу, який дозволив їм стати лідерами, а також поділяться кейсами за підсумками роботи зі своїми клієнтами.

Найбільші компанії з логістики, просуванню сайту, CRM-технологіях і багато інших дадуть відповідь на найгостріші питання в секції «Бізнес-процеси»:

Як грамотно організувати процес закупівлі?
Що вигідніше: купівля у дистриб’юторів або безпосередньо у виробників?
Коли потрібно відкривати власний склад, а коли вигідніше працювати зі складу дистриб’ютора?
Як забезпечити автоматизацію роботи інтернет-магазину?
Як ефективно забезпечити обробку замовлень?
Як організувати процес доставки?
Як організувати прийом платежів?
Як забезпечити юридичну безпеку інтернет-магазину?
Для участі в конференції потрібно зареєструватися та оплатити квиток на захід. Вартість участі в конференції залежить від часу оплати: з 1 по 31 січня 2014 року – 1000 грн., З 1 по 21 лютого 2014 року – 2000 грн.

Для всіх передплатників SEOMARKET діє промо-код seomarket, що надає знижку 50%! Реєструйтеся!