Оформити заявку

Кілька правил відмінного сервісу

Кілька правил відмінного сервісу - Фото 1
23/01/2014
admin

У нашій країні хороший сервіс – це рідкість. Але з іншого боку – це відмінна можливість виділиться. Звичайно, багато продиктовано корпоративною культурою і традиції, що склалася в компанії, але я впевнена, що все починається з окремо взятого консультанта, менеджера з продажу або по роботі з клієнтами. Тому цей пост насамперед для нас, – тих хто презентує компанії і їхні послуги.

Впевнена, що всі ми – професіонали, і любимо свою роботу, але завжди є можливість вийти на новий рівень і примножити свої успіхи на радість собі і компанії. Нижче кілька порад, які, я сподіваюся, вам в цьому допоможуть:

Слухайте і задавайте питання

Мета вашої першої зустрічі з клієнтом не тільки презентувати себе, компанію і послуги (ще встигнете), скільки розпізнати потреби клієнта. Крім явних потреб, напевно у вашого клієнта є ще кілька важливих завдань, які він може вирішити за допомогою вашої компанії. Іноді клієнт про це не здогадується або применшує значення проблеми, яка на ваш професійний погляд є ключовою.

Ваша мета – виявити всі потреби його бізнесу, в яких ви можете бути йому корисні, виділити найголовніші з них і запропонувати клієнтові почати роботу в першу чергу з вирішення тих завдань, в яких ваша компанія дійсно сильна. В майбутньому, задоволений плідною співпрацею клієнт довірить вам і інші напрямки, наприклад просування сайту.

Цікавтеся бізнесом клієнта

Якщо ваша компанія працює в сегменті B2B, вам дуже важливо і корисно розуміти особливості бізнесу клієнта. Це відкриває для вас додаткові можливості для продажів, а в очах потенційного клієнта додасть вам очок.
Якщо клієнт несподівано нагрянув і часу на вивчення його бізнесу немає, тоді повертаємося до першого пункту і задаємо питання.

Готуйтеся до зустрічей

Я знайома з двома людьми, яких можна назвати майстрами імпровізації, але це швидше виняток. В одному випадку – це людина з величезним досвідом і запасом знань, а в другому – це море природного чарівності і також величезний запас знань. За своїм же досвіду можу сказати, що чим краще ви підготуєтеся до зустрічі, тим більше шансів на успіх.

Виходьте за рамки

Намагайтеся зробити трохи більше, ніж від вас очікує клієнт. Вийдіть за рамки стандартного пропозиції вашої компанії. Постарайтеся зробити його таким, щоб клієнт зрозумів, що цю пропозицію ви робили саме для нього. Доповніть його корисною інформацією і стратегією розвитку ввірених вам аспектів бізнесу клієнта. Якщо відчуваєте, що знань клієнта не вистачає, щоб зрозуміти вашу пропозицію, Ви можете це зробити простіше.

Покращуйте ваші комерційні пропозиції

Кожен новий клієнт – це новий досвід, який дозволяє нам подивитися на презентацію послуг під іншим кутом і вдосконалити її. Тому ваші пропозиції і презентації повинні змінюватися в кращий бік – стає ефективніше.

Будьте корисні вашому клієнтові

Постарайтеся бути корисні вашому клієнтові – проконсультуйтеся його в тих питаннях, в яких компетентні, відправте йому корисну посилання на статтю про його бізнесі або запрошення на професійний форум (або не професійний), допоможіть з освоєнням нового сервісу, програми або просування через соціальні мережі.

Важливий момент: робіть це щиро і самі отримуйте задоволення. Ви отримаєте вдячного клієнта, а можливо навіть приятеля і навіть одного, а це дуже важливо.

Дружите з людьми, а не з компаніями.