Оформити заявку

Хто краще – агентство повного циклу або кілька підрядників?

Хто краще – агентство повного циклу або кілька підрядників? - Фото 1
01/04/2015
admin

Хто краще впорається із завданнями по частині інтернет-просування: вузькопрофільна компанія-підрядник або агентство, яке надає повний спектр послуг? Відповідь на це питання читайте в нашій статті. Будь-яка компанія, що продає товари або послуги на ринку, прагне підвищити ефективність свого сайту, збільшивши відвідуваність і конвертував її в зростання продажів. Від цього, в кінцевому рахунку, залежить комерційний успіх бренду, тому важливо знати, як і у кого замовляти просування сайту. Основні критерії вибору – бюджет, термін реалізації, механізми контролю.

Грунтуючись на цих критеріях, деякі фахівці рекомендують стратегію комплексного просування сайту, замовивши її у одного агентства – «під ключ». Комплексне просування включає в себе сукупність заходів – від підбору семантичного ядра до підтримки позицій в Google і Yandex – які забезпечать повний спектр послуг у галузі інтернет-просування. Всю цю роботу виконує одна компанія-підрядник.

Альтернативний варіант – просування сайту силами кількох підрядників. Наприклад, роботу по оптимізації коду і контента можна замовити в однієї компанії, а безпосередньо пошукову оптимізацію – в іншої. Однак, з точки зору кінцевого результату така стратегія тягне за собою безліч нюансів. Як мінімум, відсутня узгодженість в роботі підрядників, клієнтові складніше контролювати процес, а за можливі помилки і невдачі відповідати будуть «все», а значить – ніхто.

CompInfoTr

Комплексне просування

Економія часу. Клієнт спілкується з одним менеджером, отримуючи всю необхідну інформацію і бачачи цільну картину робочого процесу.

Економія грошей. За рахунок того, що клієнт купує послуги “оптом”, він може отримати до 30% знижки або безліч бонусів.

Результат. Комплексне інтернет-просування дає більш високі показники конверсії і сприяє більш динамічному зростанню продажів. Всі інструменти працюють злагоджено і недоліки одного каналу просування компенсують переваги іншого. Відсутня конкуренція між різними інструментами просування.

Гарантії. Звертаючись в агентство повного циклу, клієнт, як правило, отримує певні гарантії досягнення загального результату.

Конфіденційність. Працюючи з одним агентством, ризик “витоку” інформації “не для публіки” мінімальний, тому що існує тільки одна точка входу. Цей момент досить вагомий, так як поширення внутрішньої інформації іноді може коштувати великих грошей.

Контроль. Агентства, які надають послуги комплексного просування, готують, відповідно, комплексні звіти. У них є як інформація по кожному каналу просування, так і загальні висновки. Контролювати і оперативно управляти рекламною компанією в цьому випадку набагато легше.

Робота з декількома підрядниками

Охоплення. Вибираючи різних підрядників, цілком ймовірно, що сумарний обхват аудиторії буде вище. Часто це пов’язано з конкуренцією каналів просування – тобто з конкуренцією різних агентств між собою. Це може негативно відбиватися на якості аудиторії.

Креатив. Працюючи окремо з креативними агентствами, найімовірніше, креативні рішення будуть більш цікавими. Це пов’язано з тим, що профільні агентства іноді більш сильні в своїй області діяльності.

ComplexPromHum

Кожен з описаних підходів до розкручування сайту має свої недоліки і переваги. Не можна сказати, що якийсь з них краще, а якийсь гірше. Кожен з них зручний і застосуємо для конкретних бізнес-рішень.

Хотілося б відзначити, що існує третій, найбільш оптимальний варіант. Для того, щоб ви змогли підібрати найефективніші інструменти саме для вашої компанії, ви повинні, в першу чергу, самі добре розбиратися в їх специфіці і в ринку послуг, що надаються. Ставши сильним маркетологом і аналітиком, ви завжди зможете заощадити ресурси без шкоди якості.

Сподіваємося, наша стаття наштовхне вас на необхідні для вашого бізнесу роздуми 🙂