Оформити заявку

Google для бізнесу

Google для бізнесу - Фото 1
23/04/2015
admin

Минулий тиждень був насиченим для інтернет-маркетологів. Seomarket відвідав найактуальніші галузеві заходи і представляє вам їх тезовий огляд.
Інтернет для бізнесу – Київ 2015. Актуальні поради з ведення бізнесу онлайн

16 квітня в конференц-центрі «Український дім» відбулася зустріч співробітників Google c власниками сайтів, а також провідними учасниками форумів Google Webmaster і Google Maps – «Інтернет для бізнесу – Київ-2015».

Наші фахівці з SEO-відділу Павло Мальований, Аліна Теслюк і Володимир Биковський відвідали конференцію і найцікавіше, чим би вони хотіли поділитися читайте нижче:

SEO по-гугловських (Андрій Ліпатцев і Марія моево)
Співробітники Google відкрили цю зустріч з першої доповіді «SEO по-гугловських». Вони стверджували, що перед тим як почати просування сайту і очікувати його в пошуковій видачі, необхідно задати собі правильні питання, а саме:
Навіщо вам сайт?
У чому фішка вашого сайту?
У чому конверсія?
Відвідувачі → Залучення → Заклик до дії → Конверсія
Тільки після цього вирішувати технічні питання, такі як:
структура сайту
Основні Лендінзі (сторінки)
Заклик до дії
Сайт для мобільних

BlogIforumBange

Залучення брендового трафіку для інтернет-магазину (Дмитро Латанський)
Дмитро поділився досвідом використання різних видів реклами:
– реклама на білбордах:
– над входом метро (не працює, люди дивляться під ноги, коли йдуть по сходах);
– уздовж дороги з нестандартними конструкціями, з виступами за стандартну зону (працює, оскільки привертає увагу);
– рекламні троли (перетяжки над дорогами) – працює, так як завжди знаходиться в зоні видимості водіїв, пасажирів та громадського траспорту, пішоходів;
– штендери (виносні стійки) на вулиці – не сильно працює. Допоможе тим якщо адреса офісу важко знайти;
– реклама на радіо (радиоролики) – працює
– реклама на ТБ – працює

Google+ для бізнесу (Олег Костюкевич і Євген Карцан)
Провідні учасники форумів Google Олег і Євген, пропонують підприємцям створити за допомогою сервісу Google My Business (https://www.google.com/business/) – сторінку – візитку, на якій можна розміщувати актуальну інформацію про свій бізнес, додавати фотографії і читати відгуки. Після того, як підприємець заповнить реєстраційну форму, сервіс додасть інформацію в Google-пошук, Google + і на Google Maps.
Сервіс Google My Business можуть використовувати:
– клієнти локального бізнесу,
– клієнти без адаптивної мобільної версії сайту,
– клієнти без веб-сайту.

IforumPresent

Мобільні сайти (Андрій Ліпатцев і Марія моево)
Андрій і Марія ще раз нагадали учасникам, що 21 квітня 2015 року запрацює новий критерій для ранжирування від Google – Mobile Friendliness (адаптованість сайту під мобільні пристрої). Співробітники Google стверджують, що цей критерій вплине тільки на видачу в мобільному пошуку.
Для початку вони рекомендують перевірити чи зручно переглядати сторінку сайту на мобільному пристрої. Для цього необхідно скористатися інструментом перевірки: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

Після цього необхідно перевірити:

– швидкість завантаження за допомогою сервісу PageSpeed Insights (Mobile)https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=ru

Кожен сайт може мати свою максимальну швидкість завантаження сторінок. Який то фіксованою цифри, яка б означала: 65% погано або добре – немає. Для більш ясною ситуації, Андрій і Марія радять порівнювати швидкості типових сторінок з конкурентами.

– зона перегляду (один з найважливіших факторів). Для кожного мобільного пристрою необхідний особливий підхід до розташування контенту на екрані з-за обмеженого розміру дисплея.

– настройка активні елементи (все, з чим можна взаємодіяти).

Так як, середньостатистичний розмір пальця дорослої людини становит 10 мм, Google рекомендує використовувати елементи розміром 7 мм (48 CSS пікселів), 5 мм – для менш важливих.
– розмір шрифту:

Після правильного налаштування області перегляду, що забезпечить коректне масштабування шрифтів на різних пристроях, необхідно виконати наступні рекомендації:
В якості базового розміру шрифту задайте 16 пікселів CSS;
Між рядками тексту повинен бути проміжок, розміром 1,2 em (масштабована одиниця);
Обмежте число шрифтів і використовуваних розмірів: їх надлишок може привести до надмірної складності сторінки.

– настройка зв’язків:

1) Додайте двосторонні анотації:
В цьому випадку атрибути для сайту http://www.example.com/будуть виглядати так:
<link rel=”alternate” media = “only screen” href=” http://www.m.example.com/”>
А для сайту m.example.com – ось так:
<link rel=“canonical” href=” http://www.example.com/”>

2) Якщо ви використовуєте динамічний показ, додайте HTTP-заголовок Vary;

3) Переконайтеся, що редіректи налаштовані. Якщо у вас є окремі мобільні версії сторінок, необхідно налаштувати переадресацію для кожної з них. Перенаправлення на інші сторінки, наприклад на головну, буде вважатися помилкою.

Слідкуйте за блогом Seomarket – ми вже готуємо для вас такі огляди конференцій та іншу корисну інформацію по розкрутці сайтів в ТОП 🙂