Оформити заявку

Google Analytics для мобільних додатків

Google Analytics для мобільних додатків - Фото 1
14/10/2013
admin

Всім відомо, що мобільні додатки в останні роки розвиваються надзвичайно швидко. Незважаючи на це, до недавнього часу відслідковувати взаємодію користувачів з такими додатками було практично неможливо. Але завдяки зусиллям розробників Google вже сьогодні кожен бажаючий отримувати достовірну інформацію про ефективність роботи інтернет-проекту може використовувати безкоштовний сервіс налаштувань Google Analytics для мобільних додатків, який допомагає не тільки відслідковувати статистику оголошень, але також і взаємодія користувачів з додатками.

Даний сервіс допомагає зібрати і згрупувати необхідні дані, що стосуються використання програм на різних портативних гаджетах. Крім цього, за допомогою Google Analytics для мобільних додатків можна обробляти всі дані в спеціалізованих звітах, які фіксуються в обліковому записі.

Таким чином, Google Analytics для мобільних додатків надає можливість здійснювати детальний аналіз і оцінювати ефективність програм, грунтуючись на таких показниках, як:

кількість установок додатка;
мережі і пристрої, які застосовувалися користувачами для роботи з мобільним додатком;
інформація про користувачів (географічне положення і мови, які використовувалися в роботі з мобільним додатком);
кількість покупок, яке було зроблено за допомогою мобільного додатку;
встановлюються показники для окремих типів контенту (наприклад, перегляди або скачування відеороликів);
число сторінок, які були переглянуті в ході одного відвідування і порядок їх перегляду.
Слід також зазначити, що за замовчуванням в акаунті Google Analytics створюється огляд додатки. У цьому огляді збираються всі дані, які поділяються на чотири основні категорії, які об’єднують в групи схожі звіти. Категорії надають можливість зібрати і проаналізувати дані за наступними напрямками:

1. Переходи
Дана група звітів надає інформацію про те, наскільки часто додаток використовується (встановлюється, завантажується). Крім цього, вони дозволяють дати оцінку ефективності маркетингових кампаній, які приваблюють відвідувачів на веб-ресурс.

2. Користувачі
Аналізуючи звіти цієї групи, можна дізнатися величезну кількість інформації про цільову аудиторію. Наприклад, географічне місце розташування користувачів, що дозволить більш раціонально розподілити кошти і зусилля на рекламні кампанії. Крім цього, можна визначити найбільш популярні пристрої, які використовуються для мобільних додатків, тривалість і частоту сеансів і так далі.

3. Взаємодія
Google Analytics

Звіти даної групи вельми корисні для подальшої оптимізації додатки, оскільки вони допомагають виявити тенденції в поведінці користувачів на веб-ресурсі. За допомогою таких звітів можна дізнатися, які екрани проглядаються частіше за все, проаналізувати статистичні дані, що стосуються взаємодії з контентом (кліки, перегляди відео, відстеження подій і так далі). Дуже важливим аспектом даної категорії є можливість своєчасного виявлення і усунення збоїв і помилок у функціонуванні мобільних додатків.

4. Результативність
Дана категорія є однією з найбільш важливих, так як показує реальну цінність мобільного додатка. За допомогою таких звітів можна легко визначити цілі і налаштувати відстеження електронної торгівлі, тим самим з’ясовуючи статистичні дані з продажу товарів або реєстрації.

Цілком очевидно, що Google Analytics для мобільних додатків є одним з найбільш перспективних сервісів, так як популярність використання таких додатків зростає з кожним днем. Тому навчитися ефективно використовувати його – одна з основних задач кожного веб-аналітика. Вивчаючи і аналізуючи кожен звіт в Google Analytics для мобільних додатків можна досить чітко побачити кожен аспект використання мобільного застосування. У той час як аналіз всіх звітів в комплексі проллє світло на загальну картину ефективності роботи програми і дасть можливість знайти найбільш доцільні способи для його подальшої оптимізації.

 

Автор: Олександр Фіонін