Оформити заявку

Gmail Sponsored Promotions – як це працює і для чого це потрібно

Gmail Sponsored Promotions – як це працює і для чого це потрібно - Фото 1
10/11/2014
admin

В Google знайшли нестандартний спосіб адаптувати рекламу в пошті під мобільні пристрої.
Ми розглянули ключові моменти Gmail Sponsored Promotions і ділимося з вами поки сервіс знаходиться на стадії бета-тестування. Чи стане GSP революцією на ринку реклами?

Що таке Gmail Sponsored Promotions
Gmail Sponsored Promotions – високотаргетірований рекламний сервіс від Google. Рекламні оголошення грунтуються як на контексті конкретного листа, так і на тематиці, що цікавить користувача.

Google дозволяє користувачеві впливати на показуються оголошення, прибираючи з видачі нецікаві йому теми. Цей прийом збільшує точність таргетування, а також підвищує лояльність користувача до сервісу. Потрібно відзначити, що в разі, коли сервіс вторгається в вашу пошту, питання лояльності користувача грає першорядну роль.

Для тих, кого цікавить тематика того чи іншого банера, є кнопка «Інші пропозиції» (More promotions). Сторінка з «пропозиціями від спонсорів» (Sponsored promotions) має постійну адресу: https://mail.google.com/mail/#pinbox. Якщо ваш Gmail не вказує контекстную рекламу, включите її на сторінці рекламних налаштувань (https://www.google.com/settings/u/0/ads).

Таким чином, у користувача є три сценарії:

  • Зберегти у «Вхідні»;
  • Закрити і відмовитися від видачі даної реклами;
  • Переслати другові без витрат трафіку.

Налаштування орієнтування в GSP

Для сервісу Gmail Sponsored Promotions розроблена дуже гнучка система націлювання. Ось деякі з фільтрів:

  • Гео-таргетинг по IP (країна, регіон, місто, район);
  • Мова користувача;
  • Орієнтування за ключовими словами, зустрічається в останніх 300 активних листах (пересилаються і отримали відповідь);
  • Орієнтування по інтересам (також заснований на ключових словах);
  • Демографічний таргетинг – стать і вік;
  • Професійний таргетинг, заснований на спеціальності і робочих навичках користувача;
  • Орієнтування по email-адресами, які фігурують в листуванні. Один з найбільш цікавих фільтрів, що дозволяє направити рекламу на клієнтів компаній-конкурентів;
  • Орієнтування по споживаним продуктам. Заснований на доказах онлайн-замовлень, що надходять на поштову скриньку;
  • Орієнтування по аксесуарам, з яких використовується обліковий запис Gmail.

Незважаючи на те, що GSP функціонує вже майже два роки, сервіс все ще перебуває в стадії бета-тестування. Оплачувати можна тільки в євро, доларах і ще декількох валютах, серед яких поки немає ні гривні, ні рубля. Другий мінус бета-стадії: запустити кампанію в GSP може тільки особистий менеджер Google, якщо такий є.

Як запустити кампанію в Gmail Sponsored Promotions

Тепер розберемося, що потрібно для запуску кампанії GSP.
При контакті з менеджером Google, який буде створювати аккаунт для GSP і згодом передавати його вам, необхідно вказати яку кредитну лінію бажаєте використовувати (на яке юридична особа) і валюту оплати. При цьому необхідно подати реєстраційний документ юридичної особи. Також потрібно надати стандартні контактні дані людини, який проконтролює підключення кредитної лінії.

При цьому Google пред’являє досить жорсткі вимоги для запуску кампанії в Gmail Sponsored Promotions:

  • Зареєстрований бізнес не менше 1 року. В іншому випадку буде потрібно гарант.
  • Юр. особа повинна бути зареєстрована в країні, де доступна кредитна лінія – Invoicing. Україна в список таких не входить, тому поки доведеться проводити оформлення через іншу країну.
  • Аккаунт повинен працювати не менше 1 року і не мати проблем з оплатами.
  • Витрати аккаунта протягом місяця повинні становити не менше $ 5000 (беруться будь-які 3 місяці за останній рік).

Схема оплати така: показ реклами здійснюється в кредит і першим числом наступного місяця вам виставляється рахунок. Після виставлення рахунку у вас є 30 днів на його оплату банківським переказом. Умови оподаткування транзакцій залежать від країни, в якій зареєстровано юр. особа – це потрібно мати на увазі при виборі країни для реєстрації.

Підсумовуючи, хочеться відзначити, що Google вибудовує продуману схему відносин між рекламодавцями і користувачем, створюючи максимально комфортне середовище для обох сторін. Схрестити контекстну рекламу з email-маркетингом – новий крок у розвитку ринку. І цей крок виглядає найбільш багатообіцяюче в перенесенні реклами на мобільні пристрої.