Оформити заявку

Facebook. Гігант розправляє плечі

Facebook. Гігант розправляє плечі - Фото 1
15/01/2014
admin

Схоже, що зусилля Facebook по монетизації своїх сервісів стають все більш і більш успішними. На тлі торішніх фінансових негараздів, що скоротили ринкову капіталізацію соціальної мережі більш ніж на третину, дані про доходи компанії за третій квартал цього року виглядають більш ніж обнадійливо.

Майже половину доходів Facebook забезпечує реклама в мобільних пристроях, що говорить про гігантський прорив в цьому сегменті – всього за рік цей показник більш ніж потроївся. Однак зупинятися на досягнутому компанія не збирається.

Instagram буде монетизованим
Популярний фотосервіс і соціальна фотосет Instagram була придбана Марком Цукербергом в квітні цього року за $ 1 млрд. Хоча творець Instagram Кевін Сістрём спочатку задумував своє дітище як бізнес-проект, а сервіс з моменту свого старту в 2010 році працював абсолютно безкоштовно і без реклами.

Монетизація Instagram планується на новий, 2014 рік. Офіційних даних про те, за що саме будуть брати гроші, поки немає, але варіантів не так багато – платні і преміум акаунти, геотаргетірованіе рекламних фото і відео.

Atlas – Facebook і Microsoft проти Google
У березні цього року Facebook придбала у Microsoft рекламний сервіс Atlas Advertiser Suite. У 2007 році Atlas (в складі корпорації aQuantive) обійшовся софтверного гіганта в суму близько $ 6 млрд, але за наступні 6 років ці вкладення так і не окупилися.

Непрофільний і збитковий (для попереднього власника) актив послужить для Facebook черговим конкурентною перевагою в боротьбі з Google на ринку інтернет-реклами. Рекламна платформа Atlas, яка співпрацює з великими рекламними агенціями та корпоративними клієнтами, може успішно змагатися з популярним сервісом Google AdSense. Для Microsoft же, ця угода означає не тільки можливість повернути частину (близько $ 100 млн.) Невдало інвестованих коштів, а й завдати удару по одному з своїх основних конкурентів.

В офіційній заяві наголошується, що Atlas дасть рекламодавцям можливість для розміщення матеріалів на сторонніх ресурсах, а також надасть кошти докладного моніторингу. Крім того, новий сервіс допоможе порівняти ефективність «соціальної» реклами з мобільним і «настільним» сегментами.

AOL Advertising
У недавньому часі Microsoft придбала у AOL право власності та ліцензії на +1225 патентів. Близько 300 з них отримала Facebook. Угода загальною сумою в $ 1 млрд. Була вигідна всім сторонам – Facebook змогла придбати потрібні патенти на вигідних умовах – «під прикриттям» Microsoft, досвідченого гравця на ринку ліцензування, в той час як остання отримала компенсацію частини своїх витрат.

Одним з практичних результатів цієї угоди стала інтеграція платформи Facebook Exchange (FBX) в рекламну мережу AOL Advertising.com. FBX має низку цікавих особливостей – зокрема, широкими можливостями таргетування, заснованими на аналізі поведінкових факторів як всередині соцмережі, так і за її межами.

Рекламодавці отримають довгоочікувану можливість розміщення реклами в Facebook на аукціонної (RTB) основі, а також єдиний інтерфейс управління рекламними кампаніями що сприятиме просуванню контекстній рекламі на сайті.

Але і це ще не все …
Цілком можливо, що в недалекому майбутньому Facebook надасть рекламодавцям нову метрику – «Returned Value» (поворотна цінність). Її короткочасне поява на панелі Ads Manager було офіційно прокоментовано як програмна помилка, проте на думку Джона Лумер, незалежного консультанта по інтернет-маркетингу, це зовсім не було випадковістю.

Виходячи з опису, нова метрика буде інформувати рекламодавця про переглядах його рекламних оголошень – протягом доби, а про кліки на них – протягом 28 днів. Це дозволить більш детально аналізувати конверсію і оцінювати вартість переходів і кліків, а також регулювати рекламу в соціальних мережах.