Оформити заявку

eTarget і SEMPRO 2015 очима SeoMarket

eTarget і SEMPRO 2015 очима SeoMarket - Фото 1
20/03/2015
admin

Участь в конференціях – як розмова з провідними фахівцями в певній галузі. Ділимося з вами, що нового ми дізналися на останніх великих заходах в області інтернет-маркетінга.Конференція eTarget. По гарячих слідах

12-13 березня в Москві відбулася конференція eTarget, партнером і корпоративним учасником якої виступила компанія SeoMarket. Конференція спеціалізується на управлінні аудиторією і маркетингу в Інтернеті. Основною темою заходу став нова економічна криза і спроби адаптувати до нього стратегії просування сайту.

Наш директор Сергій Кіпрік і керівник відділу розвитку Андрій Трушпредставілі агентство і країну на заході. Відгуки і враження залишилися тільки позитивні: як від прийому, який надали наші російські колеги, так і від програмної складової.

Конференція розпочалася з аналітичної доповіді Бориса Омельніцкого з IAB Russia, який поділився показовими цифрами про російських рекламних ринках – в 2015 році інтернет-компанії спрямують рекламний бюджет на пошукове просування і лідогенераціі, а офлайновий бізнес – в банерну і медійну рекламу.

Однією з центральних тем на конференції стала робота з «отзовікамі» – сайтами, на які користувачі розміщують свої відгуки про компанії та надаваних ними послуг. Негативні відгуки на таких сайтах нерідко потрапляють в топ пошукової видачі по запитах зі згадуванням бренда, і це в кінцевому рахунку негативно позначається на продажах.


ETARGET4

Трохи цифр з конференції:

500 учасників;
90 доповідачів;
25% або 84,6 мільярда рублів – частка інтернету на російському ринку реклами;
20 штук – стільки вареників з’їли наші представники на Червоній площі 😉

Агентство SeoMarket змогло дізнатися більше про тенденції розвитку на російському ринку, про сферах бізнесу, в яких ми можемо представляти свої послуги, почули аналітичні зведення і прогнози на найближче майбутнє і, що найважливіше, – ринок конкурентоспроможний і відкритий для нових гравців. SeoMarket знайшов свою нішу, і в подальшому буде рухатися в заданому напрямку.

І наостанок, якщо ви хочете привернути увагу аудиторії до своєї доповіді на конференції, використовуйте просту фразу: «Як ви думаєте, що це за графіки / цифри?» – цифри відразу ж почнуть робити фотографії або 😉

SEMPRO 2015. SEOшнікам присвячується

12 березня в Києві відбулася конференція SEMPRO 2015. Головною метою організаторів було зібрати всіх найкращих SEO-фахівців України, Росії та СНД, як на сцені, так і серед учасників. І ми думаємо, що у них це чудово вийшло.

Юрій Горовий і Павло Мальований – SEO-фахівці від SeoMarket, прослухали максимальну кількість доповідей і вже встигли провести семінар для свого відділу за підсумками конференції. Деякими їх нотатками і думками ми хочемо поділитися також з читачами нашого блогу.

«Повірте не треба бути хакером, щоб отримати доступ до системи. Треба вміти спілкуватися з людьми. Ми самі хочемо розповісти свої секрети … », – Юрій Титков, Olshansky & Partners -« Онлайн безпеку – фактор # 1 в SEO ».

5 з 10 інтернет-магазином в RUnet уразливі!
7 з 10 інтернет-магазинів в US уразливі!
20 квітня всіх чекає великий апдейт пошукової видачі (mobile-friendly)
Онлайн-безпека починається з вас

SEMPRO2

Микола Хіврін, ALTWeb Group – «Просування пошукових підказок. Аналіз алгоритму ранжирування »

Збільшити трафік на сайт можна, просуваючи пошукові підказки на перші місця в списку, що випадає підказок;
Алгоритм пошукових підказок краще розвинений у Яндекса, ніж у Google;
В Яндексі нові підказки з’являються протягом 5-6 днів;
Вітальні запити швидше йдуть з підказок;
Невітальние запити довго сидять в підказках, але є шанс, що ваш сайт піде з «топ» в міру зростання конкурентності невітального запиту.

Олег Шестаков, Rush Agency – «Практична магія при просуванні інтернет-магазинів»:

«Пам’ятайте про краулінговом бюджеті»
У кожної ПС є свій ліміт на кількість індексованих сторінок для 1-го сайту в день. Для максимального використання краулінгового бюджету, все не потрібні сторінки для ПС, закривайте в коді за допомогою JS або шифруйте в коді.

Олена Камська, SiteClinic – «Яндекс бачить все»

Якщо Ви рухаєтеся в Яндексі, і вирішили накрутити поведінкові чинники, Яндекс забанив Ваш сайт. Навіть якщо Ви накручували «трохи» – фільтра Вам не минути;
На даний момент чіткої стратегії виходу з під фільтра немає. Офіційні терміни виходу – 6 місяців;
Фільтри пошукових систем в 2015 році. Як зняти санкції і відновити трафік з найменшими втратами.

Юрій Сукач, SEO Studio – «SEO-Security: як отримати користь з спроби конкурентів завалити ваш сайт»

Посилальна атака конкурентів
Якщо ваші конкуренти вирішили провести кількість посилань атаку на ваш сайт, то можна не тільки відбити таку атаку, але і ще витягти від неї користь у вигляді зростання позицій від НЧ до ВЧ. Головне, необхідно постійно стежити за динамікою зміни посилальної маси, щоб не пропустити початок атаки.

Євген Бондар, Boosta.biz – «Які посилання любить Google?»

Максимально природні посилання за версією Google:

Дуже авторитетний ресурс
сайти оглядів
Без комерційних анкоров
Без околоссилочним keyword-stuffing
Реальні відгуки клієнтів
Nofollow

Ми в SeoMarket намагаємося стежити за всіма ключовими подіями в області інтернет-маркетингу. Підписуйтесь на наш блог і не пропускайте нічого важливого