Оформити заявку

Динамічний ремаркетинг в Google AdWords

Динамічний ремаркетинг в Google AdWords - Фото 1
11/12/2013
admin

У блозі Google AdWords повідомляється про нову функцію, яка повинна буде полегшити життя клієнтам, які представляють інтереси роздрібної торгівлі – динамічному ремаркетингу.

Нововведення буде доступно мають акаунти в Google Merchant Center, тобто, поки тільки в Російській Федерації, але не в Україні.

Суть даної функції полягає в наступному – аудиторії, вже була присутня на сайті рекламодавця, але при цьому не здійснила ніяких бажаних дій, будуть показані автоматично згенерували рекламні банери, в яких будуть використані зображення товарів, запозичені з бази Google Merchant Center і прикріплені до оголошень.

Виявлення домагань відвідувачів сайту рекламодавця на підставі історії покупок і переглянутих товарів при цьому бере на себе сам Google.

Крім цього, рекламодавцям запропонована можливість швидкого створення привабливих оголошень завдяки спеціальними шаблонами, і навіть їх адаптація під зовнішній вигляд рекламованого бренду.

Також для даних категорій оголошень передбачається система аукціону, чинного в реальному часі – завдяки такому підходу, рекламодавцю можна оптимізувати витрати, скоротивши витрати на показах оголошень нецільової аудиторії і підвищивши тим самим ефективність рекламних кампаній.

Компанія Sierra Trading Post, що спеціалізується на продажу спортивного спорядження і одягу, була представлена ​​Google, як вдалий приклад використання вищезгаданого функціоналу – після початку його застосування було підвищення CTR рекламних оголошень в 2 рази, а показник конверсії при цьому виріс в 5 разів.

Наведені цифри вражають.

Протягом найближчого року Google також обіцяє врахувати побажання клієнтів, які використовували переваги динамічного ремаркетингу, і розширити його функціонал, ніж обіцяє представникам роздрібної торгівлі товарами широкого вжитку нові горизонти.