Оформити заявку

«Цільовий дзвінок» від Яндекса став функціональніша

«Цільовий дзвінок» від Яндекса став функціональніша - Фото 1
13/11/2013
admin

Відомий багатьом інструмент Яндекс.Метрики – «Цільовий дзвінок», що дозволяє здійснювати ретельний аналіз просування сайтів і статистики дзвінків, а також порівнювати ступінь ефективності різних каналів залучення відвідувачів на веб-ресурс, таких як пошукові системи, соціальні мережі, рекламні оголошення, зовнішня офлайн-реклама , буклети, візитки і так далі, з недавніх пір став більш функціональним і легким у використанні.

Отже, які ж зміни внесли розробники Яндекс в функціонал «Цільового дзвінка»?
Основні зміни торкнулися кількості телефонних номерів, які можна задіяти для роботи з даним інструментом. Сьогодні власники веб-ресурсів отримали унікальну можливість використовувати необмежену кількість телефонних номерів, щоб більш детально оцінювати ефективність роботи каналів, котрі приваблюють трафік на сайт. Слід зазначити, що в оновленій версії «Цільового дзвінка» рівень деталізації можна вибирати самостійно. Простіше кажучи, свій номер телефону можна привласнювати навіть окремим ключовим словом, що, без сумніву, сприяє більш глибокому аналізу статистики.

Відвідувачі, які потрапляють на веб-ресурс з різних джерел, отримали можливість бачити різні телефонні номери. Таким чином, по кожному конкретному номеру в Яндекс.Метрика фіксується інформація, а безпосередньо дзвінки на телефонні номери переадресовуються на зазначену контактну лінію підприємства. Дане нововведення дозволяє більш детально диференціювати статистику по кожному джерелу трафіку і взагалі по контекстній рекламі яндекс.

Порадує кожного власника інтернет-проекту і можливість обліку відкладених візитів. Іншими словами, система Яндекс.Метрика зможе фіксувати відкладені візити протягом певного часу. Наприклад, якщо потенційний покупець заходить на сайт повторно протягом місяця, як правило, він бачить номер телефону той же, що і в перший свій візит на даний інтернет-ресурс.

Для того щоб підключити оновлений «Цільовий дзвінок» від Яндекс.Метрики, необхідно:
1. Зареєструватися в Яндекс.Метрика і створити діючий лічильник для свого інтернет-проекту.

2. Оплатити послугу «Цільовий дзвінок», оскільки дана функція сьогодні платна.

Способи оплати для юридичних осіб:

– за допомогою банківської карти, оформленої на юридичну особу;

– у відділенні банку, який приймає платежі від юридичних осіб.

Для фізичних осіб:

– онлайн-платежі Яндекс.Деньги;

– WebMoney;

– у відділенні будь-якого банку готівкою;

– за допомогою банківської карти.

3. На своєму веб-ресурсі в контейнер з ідентифікатором розмітити телефонний номер.

Даний ідентифікатор задається за допомогою атрибутів – id або class.

наприклад:

<Span class = “ya-phone”> 1234567 </ span>

<Div class = “ya-phone-1”> 1234567 </ div>

В інтерфейсі Яндекс.Метрика слід при налаштуванні правил відображення номера вказати використовувані ідентифікатори. Таким чином, під час завантаження сторінок, система фіксує ті теги, ідентифікатор яких вказано, і змінює номер, що міститься в них, на той, який повинен відображатися для відвідувача.

4. Налаштувати параметри відображення номера, після вибору джерела трафіку.

Джерела трафіку, при переході з яких слід показувати номер, вказуються в блоці «Трафік». Ідентифікатори HTML-тегів, де необхідно міняти телефонний номер, вказуються в блоці під назвою «Параметри заміни».

Функція «Цільовий дзвінок» уже доступна в Москві, Санкт-Петербурзі, Самарі і області, а також в Нижньому Новгороді і області.