Цікаві можливості Adwords Editor

Редактор AdWords незамінний при роботі з великими акаунтами. Але його можливості виходять далеко за межі заливки кампаній створених в Excel. Є чудові функції, які зроблять вашу роботу по контекстній рекламі ще швидше і краще.
Повторювані ключові слова.
Ця функція знаходиться у вкладці «Інструменти». Вона запускає перевірку дублів слів в різних кампаніях або групах оголошень. У перевірених словах можна вибрати критерії:
Порядок слів;
Тип відповідності;
Місцезнаходження повторюваних ключових слів.
Розширений пошук
Ця кнопка знаходиться в правому верхньому кутку і дозволяє відфільтрувати елементи по потрібним нам параметрам, а також вносити зміни в ті елементи, які містять потрібні нам параметри або виключати їх. Фільтрувати елементи можна на рівні кампаній, груп оголошень, оголошень, додаткових посилань, ключових слів і т.д.
Замінити текст у вибраних елементах
Ця функція знаходиться у вкладці «Правка». Вона допоможе вам в виправлення регістра в окремих словах або фразах, виправленні помилок, зміні цін прописаних в оголошеннях, коригування назв груп оголошень або кампаній. Зміни можна вносити в конкретне поле оголошення.
Змінити регістр
Це функція дуже корисна при великій кількості оголошень з унікальними текстами. Виділивши потрібні і внісши зміни, ви можете вибрати один з трьох варіантів:
Кожне слово з великої літери;
Кожна пропозиція з великої літери;
Всі рядкові.
Додати текст в вибрані елементи
Текст можна додавати як перед існуючим текстом, так і після нього, на рівні кампаній, груп оголошень і ключових слів. Можна, наприклад, змінювати тип відповідності ключових слів з «широкого» на «широке модифіковане» – додавши на початку «+».
Якщо ключова фраза складається більш ніж з одного слова, необхідно скористатися функцією «Замінити текст у вибраних елементах» і замінити «_» ( «пробіл») на «+», і після цього дописати в початок «+». Також, за відсутності автоматичної позначки тегами, є можливість дописати необхідні параметри в URL.
Можливі ключові слова
Функція фактично дублює «Інструмент підбору ключових слів». Слова можна відразу завантажувати в необхідні групи оголошень, вибираючи кращий тип відповідності, це дуже зручно для розширення існуючого списку. В «Генератор ключових слів» також є вкладка «Комбінатор ключових слів». Він дає можливість створювати комбінації з самостійно обраних ключових слів і відразу перевіряти кількість пошукових запитів по ним, відбираючи ті, у яких було більше ніж 0 показів.
На вкладці «Ключові слова на основі пошуку», потрібно ввести адресу сайту, тоді редактор підбере можливі ключові слова з релевантними посадочними сторінками. Слова звідси також можна безпосередньо додавати до відповідних груп оголошень.
Це далеко не всі можливості редактора з просування сайту, сподіваюся, стаття буде вам корисною.