Оформити заявку

Cтатистика ключових слів в Google Analytics закривається 5 січня 2014?

Cтатистика ключових слів в Google Analytics закривається 5 січня 2014? - Фото 1
17/12/2013
admin

Незабаром визначити по якому запиту пошукової мережі Google, люди прийшли на сайт Вашої компанії, буде практично неможливо. Профільний сайт, який займається контролем прихованих запитів в органічному пошуку Google notprovidedcount.com прогнозує закриття даних про пошукові запити, за якими відвідувачі прийшли на сайт.

У джерелі значиться, що закриття даних прогнозується 5 січня 2014 року, як раз на новорічні свята.

Розглянемо що ж таке not provided.
Так називається категорія запитів в Google Analytics. Це переходи по захищеному протоколу SSL (https).

Таким чином Google зашифровує дані тих користувачів, що:

Пройшли авторизацію в будь-якому записі Google (Google+, AdWords, Gmail, Analytics, YouTube, Drive);
Працюють в браузері Firefox 14 і вище (пошук Google в ньому відбувається по захищеному протоколу https);
Активізували опцію безпечного пошуку в налаштуваннях свого облікового запису.
Така ситуація має місце до 5 січня 2014 року. Після ж, Google має намір приховувати дані всіх без винятку користувачів! І вже не матиме значення – залягання ви чи ні, зі смартфона або нетбука будете вести пошук.

Винятки можуть бути тільки для деяких випадків, коли Google не зможе зробити цього технічно. Ця подія зробить майже неможливим здійснення якісної оцінки вхідного трафіку.

Офіційна версія приховування запитів – підвищення вимог до конфіденційності даних користувачів.

Два роки тому число таких запитів становило від 5 до 30% і це можна було, грубо кажучи, списати на погрішність. Однак у вересні цього року кількість запитів «not provided» зросла з 50 до 80%. В даний момент вона становить понад 80% від загальної кількості запитів, і, починаючи з 5 січня 2014 ця цифра значно збільшиться і буде прагнути до 100%.

Таким чином, розвиток SEO в наступаючому новому році обіцяє бути досить таки цікавим. Вже зараз на провідних західних ресурсах, присвячених SEO тематиці, ведеться широке обговорення методів і сервісів для отримання даних по ключових запитах.

Слід відзначити той факт, що дане нововведення не торкнеться рекламодавців Google AdWords – ключові слова будуть доступні в звітах. Відноситься воно лише до organic пошуку. Цей факт змушує підозрювати Google в несумлінному нав’язуванні платних послуг.

Який же вихід з даної проблеми, як зрозуміти, за якими ключовими запитами користувач зайшов на ваш сайт?
Деякі SEO-аналітики схиляються до думки, що в певній мірі при визначенні ключових запитів може допомогти Яндекс Метрика (хоча не виключають той факт, що і вона в недалекому майбутньому може перейти на подібні принципи роботи).

Існує можливість отримати ключові слова з Google Webmaster, але така інформація без звітів Google Analytics, фільтрів і сегментів буде не особливо корисною.

Але все ж є ймовірність отримання інформації, на яку сторінку потрапив користувач і чим конкретно він цікавився. У підсумку замість «not provided», ми будемо бачити url сторінок, які відвідав користувач і робити висновки що саме його зацікавило на нашому проекті.

Як же це здійснити?
Необхідно створити фільтр, який буде перетворити категорію користувачів «not provided» в запит «NP / landing-page». При його застосуванні запит «not provided» замінюється на «np – url» адреса сторінки. Даний фільтр можна в будь-який час змінити або видалити. Використання цього фільтра значно допоможе дізнатися переваги користувачів.